Dit soort dingen deed mijn 11 jarige nichtje op de verjaardag van Justin Bieber of als een van 1D jarig was. Daarvan dacht ik nog aaah koesjie.
Wanneer zouden deze mensen ooit eens leren dat het niet alleen om jezelf gaat in deze situatie. Tenzij niet blond zijn tegenwoordig besmettelijk en dodelijk is, dan heb ik iets gemist.
Zo vermoeiend, ik ga in mijn hoofd de hele tijd in discussie met dit soort uitspraken of deze mensen. Alsof ik een antwoord klaar wil hebben. (Komt voort uit ergernis) Terwijl dat gewoon zinloos is. Kost toch voor iedereen alleen maar energie dit.
ik snap alle tegenargumenten best maar vanuit mijn egoistische perspectief zijn hoe meer mensen in dna databanken hoe beter, voor iedereen die naar hun anonieme donorvader of siblings op zoek of nieuwsgierig zijn.
MyHeritage is een enorm commercieel bedrijf, die gaan echt niemand zomaar helpen.
Ja ze hebben criminelen geholpen die door hun datalek allemaal privƩ info op het darkweb kunnen verkopen
oh wow dat wist ik helemaal niet, wat kut. wist wel dat databanken met de fbi samenwerkten soms.
maar bedoelde ook niet dat ze āzomaarā mensen helpen ofzo hoor maar er zijn gewoon niet echt andere opties voor donorkinderen dan commerciele dna databanken
Serenaās haar ziet er zo mooi en verzorgd uit
Wisten jullie al dat Noor & Sander gaan trouwen?
Nou deze week dus ergens.
Omg really so SOON?
HOU OP
De laatste keer dat ze āit is sooner than you thinkā zei, dacht ik datzelfde weekend maar we zijn inmiddels ruim 3 weken verder en het is nog steeds soon.
Terwijl jullie staren naar deze naakte cavia (geen molrat!) wil ik de volgende mededeling doen: Noor gaat binnenkort trouwen (maar niet vandaag). Het is maar dat jullie het wetenā¦
Goh, gaat Noor trouwen. Dat had ik nog niet gehoord
Omg zou in dit interieur nooit tomatensaus durven eten
Hier kan je sowieso hooguit Mariakaakjes eten.
Wat gaat eerder gebeuren?
- Ze gaan trouwen
- Soldaat van Oranje stopt
0 stemmers
Je vergeet de optie
āDe mensheid sterft uitā
Ooh net een naakt koalatješ„ŗ
De vriend van Yara deelt in een highlight op Instagram allemaal dingen die de aannemer verkeerd heeft gedaan en jezus het is echt verschrikkelijk hoe die aannemer reageert. Ik vind het echt zo zielig voor hun.