Ik vind het raarste van het hele verhaal dat ze zegt HET IS HIER ZO WARM en dat ze dan iets met lange mouwen aan doet
Ik draag in warme landen ook dunne blousjes met lange mouwen omdat ik mega snel verbrand.
Ik dat ze doet alsof ze plastic opruimt. Of ben ik nu te cynisch
Wálgelijk.
Er is blijkbaar iets met die vlog maar waarom zegt níemand wat dan? Of plaatst de video hier?
er is niks mee, gewoon Elise die haar schouders laat masseren door haar vader.
Benieuwd op Bonnie nog terugkomt op haar tip dat je zonder afspraak je tweede prik kan halen in Amsterdam aangezien ik nu lees dat dat helemaal niet de bedoeling was.
Ally
Ally 036 jwz
Het is gewoon niet comme il faut.
Huh, waarom was dat niet de bedoeling dan? Ik zag op twitter ook dat voor alle locaties in Amsterdam inloopvaccins waren? Maar ik ben daar niet in de buurt, baalde al heel erg.
Alleen voor mensen die nog geen afspraak hebben staan in de hoop mensen nog snel over de streep te trekken.
In je bikini naar de ouderavond, in je bikini naar een begrafenis, in je bikini naar een staatsbanket (tip voor Sylvie)
Sry late to the party en leuk thema om op te variëren.
ooh, ik ging even zoeken naar die tweet.
Staat er nergens iets officieels hierover?
Ja, o.a. gisteren op de NOS site of Nu.nl. Weet even niet meer en heb geen zin om te zoeken want het boeit me niet genoeg
Ik weet alleen van eergisteren dat Hugo zei dat het maandag ingaat voor de tweede prik. Maar ik lees op twitter dat die info nu al dus verouderd is. Wie nu gaat, krijgt alleen een check voor de 1e prik, wanneer die was. De tweede mag je dus halen.
Dit komt voor mij wel heel goed uit. Elke dag eerder is mooi meegenomen.
Maar het mag niet. Werd duidelijk in dat artikel gezegd door de GGD dat het ‘absoluut niet de bedoeling is’.
Het artikel was trouwens van vandaag. Zat het in de auto te lezen herinner ik me.
Ik zie het nu inderdaad via NOS. Jammer, ik dacht dat ze gewoon lokaal beleid aan het voeren waren.
Dat wordt nog even wachten dan.
Zegt meer over jou dat jij je beperkt voelt als jij niet in je bikini in de supermarkt mag. Tegenwoordig moet iedereen maar kunnen doen waar ze zin in hebben of je wordt beperkt, pas je gewoon eens aan aan anderen.
Waarom?