Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Haha hij heet niet echt Woesteakker he :stuck_out_tongue:

6 likes

Door R verlang ik dagelijks terug naar de onbezorgde SPSS dagen waar je gewoon heerlijk op een knopje kon drukken en vervolgens het programma alles voor je deed. In plaats van eerst 100 jaar bezig te zijn met 15 regels code waarna hij na een half uur zegt: help help het lukt niet er staat ergens een komma verkeerd

Hate my life

8 likes

Zo dat klinkt als een volk uit lotr

Zou persoonlijk Woesteakker nemen dan

8 likes

Huh niet? Omg mn hele leven is een leugen.

4 likes

Bonnie is verloofd

Huh voor welke badkamer is dit nou weer dan

2 likes

Omg echt

66 likes

Joe die houdt Bonnie volgens mij bewust onder de radar, dus misschien weghalen

1 like

Mijn browser is super irritant. Omdat mijn telefoon in het Engels staat ingesteld, vraagt ie altijd om te vertalen. Maar als ik verkeerd klik, vertaalt hij zonder dat ik het kan terughalen.

Wist niet meer wat de Nederlandse reactie van @Zemraluani was, dus ik vroeg me al af wtf Google nou weer vertaald heeft :joy:

@Mr.Napkinhead dit vind ik zo leuk voor hen! Volgens mij wordt dat zo’n leuke bruiloft. Vind het juist tof ook dat Nick geen ring gekocht heeft omdat hij weet dat ze daar niet van houdt. Te lief hoor :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Vera heeft weer met haar moeder geshopt i love it

10 likes

Huh is series streamen geen opleiding tot geschiedenisdocent?

Ik vind het ook echt leuk voor Bonnick! Had het totaal niet verwacht, dacht dat zij niet echt wilden trouwen

1 like

Geen idee, maar ze heeft haar achternaam wel eens genoemd in haar vlogs. Dus denk niet dat het geheim is.

4 likes

Haha een ‘snackje’ zoals een Kinder bueno
(Ze nemen vaak een snack voor elkaar mee toch)

2 likes

een gekookt ei van het ontbijtbuffet

24 likes

Graag een kwantitatieve studie opzetten over FF’ers om het verband tussen Cito-scores en statistiekonderwijs te onderzoeken.

3 likes

Omg misschien de resterende helft van de kaassoufle :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Super leuk voor Bonnie & Nick!

1 like

Een vega bitterbal uit de airfryer

2 likes

Aaahhh wat leuk zeg. Ik word bijna een beetje emo. Eerlijk gezegd ben ik kneiterjaloers op hun relatie haha. Echt cute

9 likes

Ze noemt hem zelfs wel eens in haar video’s dus ik denk niet dat dat een issue is