Nee hoor nooit gehad
Wel tijdens m’n hbo opleiding (geen lerarenopleiding geschiedenis) trouwens maar die opleiding stelde dan weer geen kut voor
Nee hoor nooit gehad
Wel tijdens m’n hbo opleiding (geen lerarenopleiding geschiedenis) trouwens maar die opleiding stelde dan weer geen kut voor
Aah Bonnie en Nick zijn verloofd!
Wat leuk!!! Bonnie en Nick zijn verloofd
Leuk!
Op die eerste foto lijken ze zo mega veel op elkaar, echt net broer en zus. Maar misschien ga je gewoon op elkaar lijken als je zo lang samen bent, net als met mensen en hun honden.
Oeh nu al zin in dak terras wedding
Ik geniet de laatste tijd zo van jouw opmerkingen haha
Jaaa dit verwachtte ik al wel toen ze het steeds REIS noemden ipv vakantie
Maar geen ring, oke, maar had ie niet ff wat anders kunnen fixen? Armbandje?
Ah cute! En fuck, ik wil dit ook haha.
Benieuwd of het moment suprême gevlogd is.
Denk dat hij vast wel iets symbolisch heeft gegeven! Is toch een attente jongen? @Poopiesjaakie
Edit en anders maakt het ook niet uit idd
Je hoeft toch niet iets te geven?
Achh boeien, mooi toch als het hen juist gaat om het trouwen en niet specifiek die ring dragen, vind het juist typisch hen en bedachtzaam dat Nick meeneemt dat Bonnie die ring toch niet prettig zou dragen!
Waarom? Boeit d’r waarschijnlijk 0. Het gaat toch om de intentie neem ik aan, dat zit toch niet gekoppeld aan een sieraad.
is traditie!!! Ze pakken alles van ons af!
Tuurlijk hoef je niet per se iets te geven, maar lijkt mij zelf wel een leuke herinnering/dat mn vriend van tevoren die moeite heeft gedaan…
Maargoed blij zijn ze sowieso!
zie ik in de stories
Deze persoon heeft nooit met R gewerkt.
Hij geeft z’n achternaam toch al!!!
(Hoop ik, ik vind zijn achternaam leuk en heb eigenlijk geen idee hoe Bonnie heet, tenzij ze Bonnie Color heet)
Weg
He niet lopen haten op R