Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Meer mensen die het idee hebben dat Claire Lucia alleen nog maar spon deelt via insta? Snap dat ze rond moet komen maar elke keer als ik haar in de storybalk zie denk ik: ‘oh die komt weer met een kortingscode’
Zo jammer want ik vind haar echt leuk

Jaaaa fantastisch. Ben echt een beetje jaloers op hoe zij geld uit (kunnen) geven. Die teddyberenjas van Vera was 2k :cry:

Ik ben toch wel blij dat geld uitgeven aan dat soort dingen bij mij toch wat moeizamer gaat :joy:

Wat leuk voor Bonnie!

Ik droeg ook nooit ringen, ik vond ze ook niet lekker zitten. Maar ik was wel heel blij met mijn verlovingsring, het went zo snel! Ik ben hem nu al maanden kwijt en mijn vinger voelt nu zelfs “kaal”.

7 likes

Echt stom om er toch weer even een sneer in te gooien. Hoeft niet altijd hè?

Super leuk voor ze, wordt vast een goed feestje!

15 likes

gezellige reactie dit

1 like

Sjieke reactie wel. Stuur die lekker naar je vriendinnen ipv het hier te posten joh.

1 like

Superleuk voor Bonnie en Nick! Was bijna een beetje verbaasd, omdat ze al zo lang samen zijn en al een getrouwd stel lijken, haha. Ben heel benieuwd naar de vlog (en de bruiloft).

Omg zo leuk! Ik kan me echt geen voorstelling maken van hun bruiloft haha. Hoe zou het eruit komen te zien?

Ik kijk net de stories van Queen of Jetlags, maar er was dus gewoon een fotograaf mee op haar bachelorparty, ook op hun hotelkamer etc? Lijkt me echt vreeeselijk.

Ik denk ergens buiten in de natuur en dat ze zo’n bloemen kroontje draagt (haha hoe heet dat… zo’n krans, maar subtiel). Beetje hippie achtig. En Nick in een modern pak.
Maar ik denk ook dat ze rustig de tijd nemen om het te plannen en dat ze hier zelf nog niet over na hebben gedacht :joy:

7 likes

Vraag me af of je van te voren een rsvp moet sturen voor het aantal bitterballen die je wil eten op de receptie.

52 likes

Hoe fantastisch zou het zijn als ze er net zo’n hysterisch themafeest van maken als hun pool party housewarming :laughing: Inclusief ingestudeerde dansjes van die vriendin Wike :sunglasses: Vind het echt superleuk voor ze

21 likes

Ah ik vind het echt leuk voor Bonnie en Nick. Echt een tof stel dat na al die jaren nog verliefd lijkt te zijn! Herinner me nog dat Nick ooit in een Q&A zei dat hij niet wilde trouwen, dus had dit niet zien aankomen. Echt leuk voor ze!

6 likes

Zou me echt opgelaten voelen als ik die fotograaf was :neutral_face: net als met schippers op van die borrelboten met corpsballen, vind ik ook altijd zo sneu

3 likes

Als ze te weinig hebben, ligt er vast nog ergens een halve kaassoufflé in de koelkast toch.

4 likes

Ja ik dacht ook gelijk aan zo’n soort krans ja (weet even het woord niet). Denk dat ze het heel leuk zullen doen, zou er bijna bij willen zijn :sweat_smile: (creepy i know)

Zal Alwin uitgenodigd worden :eyes:

7 likes

Stel dst hij wel word uitgenodigd en de bruidstaart een 6je geeft

46 likes

Bij die kledingruil hadden al die vriendinnen toch ook van tevoren zelftest gedaan, dus als hij dat niet ook niet wil omdat hij niet meer bang is dan is het nog een optie :joy:

4 likes