Ja dat wel maar nu zegt niemand toch dat mannen wel in alleen een zwembroek naar de supermarkt (of een restaurant of kantoor of voor de klas whatever) moeten?
Op Curacao gebeurd het ook veel dat Nederlanders alleen in hun bikini door de supermarkt gaan wandelen.
Ik weet dat mijn familie + de rest van de bewoners zich hier onwijs aan irriteren. Er staat nergens dat het niet mag maar het is gewoon not done om te doen. Ik zou ook geen zin hebben als ik in mijn werkkleding boodschappen sta te doen en er de zoveelste Truus naast mij staat in haar bikini.
Het ergerlijkste is nog de supermarkten liggen niet direct aan het strand dus deze mensen lopen overal in bikini rond
Hahaha. Ik vind dit stiekem wel grappigš
Maar waar is eigenlijk te zien dat ze alleen in een bikini en blouse gaat, want ik zie alleen ergens in de vlog (heb er doorheen gespoeld dus misschien gemist) dat ze met een blouse, short en daaronder volgens mij een bikini top boodschappen gaat doen
Is vloerbedekking niet zacht normaalgesproken? Of wat voor vloerbedekking is het?
Nee maar dat is mijn wens. Zou het echt heel chill vinden om topless over straat te gaan.
Mijn beeld van influencers is dat je nergens goed over hoeft na te denken als alles toch gratis (ja ja tegen exposure bla bla bla) wordt gedaan, bevalt het niet gooi je het gewoon weer weg en kun je dezelfde maand weer alles make-overen en je fans smullen ervan. Lekker kapitalistisch massaconsumptie ook, fucking zonde.
Het was sisal!
Was het niet van dat sisaltouw ofzo? Mijn kat zou het fantastisch vinden in elk geval
Ze nam de stories over van linda meiden en daar liep ze met een bikini en daar over heen een witte blouse (open) en er stond iets onder van even boodschappen doen oid
Haha ja voor katten is het perfect!
Maar het is dus gewoon heel ruw, en als het nat wordt heb je blijkbaar blijvende vlekken, niet erg geschikt voor met kinderen en aangrenzend aan een badkamer.
En dat werd dan geadviseerd door een interieurstylist ofzo?
Nog geheel los van of het ādoneā is of niet om in bikini naar de supermarkt te gaan, vraag ik me af: wie wĆl er in bikini naar de supermarkt? Het is daar altijd stervenskoud!
Van dat rotan of bamboo of jute achtige met van die vezels.
Wel lekker makkelijk als je alles gesponsord krijgt, Ook een hele kamer is opnieuw geverfd want de kleur is toch niet zo mooi.
Normaal zou een bedrijf zeggen ja dat is dan jammer mevrouwtje dit is wat u gekozen heeft, een nieuwe vloer/ muur kost je weer 3000 euro.
Discussie over de badkleding in supermarkt: Ik vind het fijn dat er een soort etiquette of omgangsregels bestaan. Er is zoveel niet beschreven of het wel of niet mag of strafbaar is, maar als iedereen maar gewoon wat zou doen omdat het niet anders te beargumenteren is, dan wordt het wel een heel ongeregeld zooitje overal. Vind dat vaak een beetje aso als je je niet ff een shirt aan doet omdat ānergens exact staat beschreven hoeveel bloot is toegestaanā. Je gaat ook niet over straat in je leren nippelflosjes want āhet is toch bedektā. of op de tafel dansen of kauwgoms plakken onder tafel in een chique restaurant. etc. waar misschien niet meteen iemand ālastā van heeft.
Ik begrijp de discussie niet zo goed. Noor heeft toch juist wel een blouse over haar bikini? Dan is er toch geen probleem? Hierboven wordt het prima gevonden als iemand de moeite neemt om een doek om te slaan, dan is een blouse toch gewoon goed?
Daarbij is het ook mode dat meiden in de zomer in een bralette of kort topje lopen op festivals enzo, hoe kan een bikinitop dan een probleem zijn?
Dit dacht ik dus ook, maar op de stories van linda.meiden loopt ze dus met een openvallende wijde blouse, een bikini en geen shorts ofzo. Als ze er shorts onder had gedragen was er denk ik geen probleem geweest.
Dit inderdaad, ik neem juist altijd een trui mee als ik naar de supermarkt ga, zeker in een warm land. Ik zou het plaatsvervangend koud krijgen als ik daar mensen in bikini zou zien lopen.
Ja precies dit. Normen en ongeschreven regels geven houvast en hoewel ik vind dat je daar best kritisch op mag zijn, vind ik het juist heel fijn en het voorkomt ongemakkelijke situaties.
Ohh ja dat was voor mij zo vanzelfsprekend dat ik er vanuit ging dat ze wel een rokje of broekje droeg.
Nee in een bikinibroekje boodschappen doen vind ik ook niet kunnen. Een rokje met een bikinitop vind ik niet zoān probleem.
Jeetje die vlog van Elise, zij wordt echt steeds meer een karikatuur van zichzelf he
Ik ben na tijden weer een vlog van Elise aan het kijken. Niet door te komen. Vreselijk.