Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik ga al moeilijk op de afkorting voor de (vrijdag)middagborrel. Dus ik lig stuiptrekkend op de grond van alle afkortingen hierboven… :weary:

19 likes

ooh dit was in mijn vriendengroep ‘een braakje leggen’ . Ik braakte misschien max eens in het halfjaar, dus echt meepraten deed ik ook niet

1 like

Aha jij had niet gebraakt&meegemaakt dus

7 likes

Inderdaad! Is iets Vlaams/Kempisch volgens mij.

We spreken hier ook van ‘spauwen’ (wordt ook wel eens met ou geschreven). Heeft niks te maken met spouwmuren trouwens, al is dat een woordgrap die vaak terugkomt.

1 like

Hoe belangwekkend de studie naar variaties op het woord overgeven en dergelijke ook is, het is tijd om weer on-topic te gaan.

72 likes

Lullig dat je mijn Kotstopic niet wil goedkeuren

37 likes

Na ampel beraad, grace.

13 likes

Ik hou echt van Dook. Deze chaosvlog :heart::heart:

13 likes

Lol noor gaat boodschappen doen in een bikini met open blouse erover… ookal ben je op vakantie op een of ander idyllisch eiland, doe ff netjes naar de gewone bevolking

12 likes

Aaah ik vind dit zo een lastige! Aan de ene kant: mannen lopen er ook zo bij en dat kan (ik zeg niet dat jij dat vindt hoor!). Maar aan de andere kant vind ik het ook walgelijk als mannen dat doen

3 likes

Zou t echt hilarisch vinden als ik hier in ally naar de appie ging en opeens een meid in bikini boodschappen zie doen omdat ze net van almere zand komt

Kan idd echt niet, man of vrouw.

14 likes

Enige afkorting die ik nog uit m’n studententijd ken ik bvo’tje.

4 likes

Wat is daar niet netjes aan tov de gewone bevolking?

3 likes

Je doet geen boodschappen in bikini. Punt.

9 likes

Dat doe je in Nederland toch ook niet? Waarom dan wel in Frankrijk?
Ik vind het fijn voor haar dat zij die vrijheid zo voelt, maar ik vind het gewoon niet zo netjes, heb ik verder geen uitleg bij

21 likes

Maar waarom dan? Er zijn toch ook zat mannen die in een zwembroek naar de winkel gaan op vakantie.

Ik vind het altijd zo een dooddoener als mensen een statement maken met als reden: ‘ja dat hoort gewoon niet’… dat is toch een mening geen feit

10 likes

Ik snap wat je bedoelt maar vind het ook lastig te verwoorden. Een beetje het idee dat er vanuit gegaan wordt dat de omgeving zich wel aan jouw vakantiegevoel en lay-back sfeer aanpast ofzo, terwijl je je op je thuislocatie anders zou gedragen.
Op vakantie zijn dit ook gewoon mensen die hun dagdagelijkse job uitvoeren en niet in functie van jou horen te staan?

9 likes

Mamnen in een zwembroek vind ik ook stom in een winkelstraat haha.
Als je nou even snel iets haalt in een winkeltje aan het strand oke. Maar de stad in in je strand kleding… gooi er even iets overheen is niet zoveel moeite.

32 likes

Hahah maar waarom dan?

Het kan mij echt niet boeien. Al loopt iemand in een string in de supermarkt, moet je lekker zelf weten. Ik heb daar toch geen last van :rofl:

15 likes

en @Luzarl, precies wat @Flowermarket zegt; want waarom zou je iets zeggen over iemand zijn vrijheid om zich te mogen kleden hoe die wilt, terwijl je het niet kan onderbouwen?

3 likes