Bah die nieuwe aflevering van Boos niet bah als in dat het niet goed is, maar ik vind het zo walgelijk allemaal.
Er moet echt zoveel meer voorlichting komen voor jongens. Hoeveel jongentjes er nog reageren met " Je ziet haar tepels dus ze moet niet zeuren"
Eh sorry al zie je iemands linker schaamlip rondbungelen het geeft jou en je dunne wurmpje geen toestemming om iemand aan te raken of na te roepen.
ugh walgelijk. Had er laatst ook nog een achter mij aan dat ik als dikke vrouw dankbaar moest zijn dat hij mij aandacht gaf… Echt rot op.
Ik vond dit echt een van de beste Boosafleveringen die ik gezien heb. Ik ging er gewoon helemaal van zweten omdat ik er zo woest van werd. Hoop echt dat dit iets teweegbrengt in het hoofd van sommige mannen, en dat ze ook vrienden of vreemden meer gaan aanspreken op hun gedrag.
Ik check bij een airbnb ook altijd eerst of er een oven is want ik wil wel afbakbroodjes kunnen eten op vakantie voor ontbijt Het lijkt me ook niet zo gek dat als je drie weken lang op vakantie gaat je ook in je airbnb maaltijden nuttigt, zeker af en toe ontbijt en lunch!
Haha echt een rustgevende video idd, op het af en toe wegsnijden van sommige stukken hoef na.
Ja en de pus.
Ik vind die spon combinaties van Lotte altijd zo random
Nu ook weer. Ze begint met ‘Time for lunch, ik ga vandaag voor een gebakken eitje op geroosterd brood mmm’. Vervolgens een hele lap tekst over hoe geweldig de Sonos Roam is en daarna ‘Wat heb jij vandaag geluncht?’
Vraag me echt af of dat dan in de briefing stond. Je wil toch juist dat mensen over die box gaan praten ipv over een lekkere tosti avocado
Door zo’n vraag over lunch te stellen krijgt ze waarschijnlijk meer engagement dan iets over sonos te vragen. Door die engagement zal het ook wat beter worden opgepikt in het algoritme en komt het meer voor in de feed van non-followers. Dus als doel meer impressies haalt het vaak wel zijn doel maar zeker waar het product niet eens op de eerste foto te zien is het niet altijd zo effectief.
Edit: En Lotte gebruikt ook de paid partnership optie van insta bij haar post hierdoor krijg coolblue in ieder geval wat omdat iedereen de naam ziet
Lof it
Wow dan ben je net een half uur geboren en ben je nu al een merk
Lol die story’s van laura sponticorvo met een of andere beutybox. De disclaimer van ‘ik hoef dit natuurlijk helemaal niet te doen want ik zit lekker jn mijn kraamtijd’. Maar ze wilde het toch écht even delen omdat ze het ons niet wilde ontnemen
Wat een gullerds zijn het toch, die influencers.
Echt hart voor de zaak
Altijd zo lekker geloofwaardig al die spon meuk van influenzas🥲🙃
Ondanks dat ik het vaak niet perse een eng verhaal vind, moet ik er toch altijd in bed weer aan denken… mijn neefje heeft dat dus ook gehad dat hij telkens overal een man zag en heel bang was. Met oppassen werd ik er zelf echt naar van haha
Wél een hele leuke naam! Heb het nooit gehoord.
Oooh hierover gesproken (sorry niet echt aan jou gericht @Hejira maar daardoor kwam ik er op) ik keek vanavond die aflevering terug van Ik durf het bijna niet te vragen met Influencers en ik vond sommigen weer zo’n mega standaard beeld geven (waaronder Mascha). Vond Jessy wel vrij eerlijk overkomen en Marije ook wel. Oh en die moeder met dat kind van zes dat vlogt? Vreselijk echt. Is dit hier besproken trouwens, kan me dat niet echt herinneren namelijk.