omg ja en er zat ook geen smaak aan omdat ie over de datum was. Hebben we dezelfde ex?
Brb even een subsidieaanvraag indienen Ik heb al een catchy titel: Move over narcisme, machiavellisme en psychopathie: de échte dark triad is cayennepeper, knoflookpoeder en zwarte peper. Moet goedkomen zo!
Oh wow in de storie van vandaag in daglicht oogt het nog altijd groen.
Is niet goed hoor, send help to Anna.
Even het nummer van Monica’s kapper doorgeven
Het lijkt idd groen maar ik vind de kleur haar ook een beetje een ongezonde uitstraling geven. Alsof ze 3 nachten heeft doorgehaald. Nee ik vond dat donkere echt veel mooier
Wow heel grauw ja.
Vreselijk.
Maar ik snap wel als je zoiets in je hoofd hebt al zo lang kun je het maar beter een keer doen, blijft toch kriebelen anders.
Ze zal het binnenkort wel weer donker maken (als ze er genoeg foto’s van heeft), en dan is het alsof het nooit is gebeurd.
En dan zal alleen RTL Nieuws nog tot 2053 de foto gebruiken bij berichten over haar
Sowieso waarom staat haar mond open, beetje vreemde foto dit
Dit is toch een screenshot van een video?
Oh! Sorry ik keek niet goed
Er is een stuk in Bonnie’s vlog waar Nick filmt en het beeld heel soms een beetje out of focus is, heeft ze er een disclaimer bijgezet dat ze hem vanaf nu heeft ‘aangeleerd’ om het beeld bij te stellen tijdens het filmen.
Meid, wees blij dat hij uberhaupt de tijd neemt om je een eeuw te filmen terwijl je de inhoud van je kast analyseert, en ‘aangeleerd’? Het is geen hond.
Daarom is het ook, maar als mensen daarom gaan zeuren terwijl ze weten dat ze niet zelf filmt, maar Nick, hoef je de zeikerds toch niet te gaan pleasen?
Vinden mensen het echt leuk om te zien hoe zij die kast opruimt? Ik sla al die huisvlogs over, ik vind dat zo saai. Heeft ook weinig meer met de verhuizing te maken
Ja ik wel. Ik word daar echt gemotiveerd van. Als ik moet opruimen maar geen zin heb, kijk ik eerst zo’n video. Daarna ben ik echt heel fanatiek aan het opruimen.
Mijn vriend verklaard mij voor gek haha
Heeft de kapper van monica dit niet gedaan? volgens mij wel toch
Nee dit was Floor Kleyne, Mo gaat naar een kapper in de Jordaan
Heb de video niet gezien maar beweegt ze veel of staat ze alleen voor die kast.
Want dan kan de camera toch prima op een statief.
Soms denk ik echt #freenick