Nou dit is niet helemaal waar toch? Bonnie was heel open over fillers in haar kin maar toen ontstond hier ook best een discussie over of ze daarmee niet een slecht voorbeeld gaf.
Ik kijk een video van optimel vita over gezonde producten. En ze komt met de tip dat kruiden haar gezonde leven ook zo veel lekkerder maken. Thanks voor de tatta tip schat. Even kijken of ik meer in huis heb dan zout peper en kaneel.
Mijn ex woonde vroeger in een studentenhuis waar ze alleen zout, peper, kaneel en nootmuskaat hadden 🥲
Haha die eeuwige nootmuskaat ook. Vreselijk. Laatst hadden we in de groepsapp met vrienden een discussie over dat we nootmuskaat een boomer specerij vinden (omdat het bij veel thuis standaard over de bloemkool ging) en één man was echt diep beledigd Ik vind het wel lekker, maar niet zo tatta alleen over de bloemkool.
Ik voel me wel een echte fijnproever dat ik tegenwoordig ook kerriepoeder in huis heb naast standaard peper en zout
Ik heb nog een gratis tip, misschien kan je aromat kopen! Echt smullen, past overal bij en geeft echt een extra dimensie aan je eten! Like & subscribe op mijn kanaal voor meer kooktips!
/ tatta-modus sarcasme uit
Doe dan wel de gele, die is lekkerder!
Edit: nu heb ik zin in een rijstwafel met roomboter en aromat.
Heb je ook een kortingscode? Gr Gerda
Ik heb vroeger zo veel komkommer met aromat gegeten haha, die gele inderdaad!
Te kort door de bocht dit, eerst ff per korrel uitrekenen wat het per aanbieding kost en dan pas besluiten hoor. #lifelessionsbygerda
Wat een avontuurlijke vent
Ja ik huil nog elke dag dat ik die parel heb laten gaan
Haha flashbacks! Hier had ik als tiener een mini versie van in sleutelhanger vorm.
Inderdaad, misschien meer het geluid van mijn tienerjaren dan welk nummer dan ook. Constant het getik tegen de jasbeschermer van mijn fiets, vooral savonds als ik het laatste stuk alleen moest fietsen voelde ik me veiliger
Oh ja, die hadden we altijd op de camping! Werkt ook voor geen meter, komt nooit wat uit.
Dit is wel een moderne variant, met elk vakje een eigen dekseltje! Bij ons moest je de opening draaien naar het vakje wat je wilde en was het altijd een verrassing wat je kreeg, omdat alles door elkaar ging. Heel exotisch wel!
ey niet fokken met verse nootmuskaat ja
Wanneer corona voorbij is, ga ik een empirische studie doen onder mannen om te kijken of aanwezigheid van dit ding in je huis correleert met andere red flags. Mijn hypothese is: ja.
Please stuur me die resultaten ASAP want ik vermoed dat je hypothese klopt en we hebben een maatschappelijke plicht andere vrouwen te informeren.
@Wonderland We hebben er een genocide voor gepleegd dus beter gebruiken we het nu ook overal in