Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ohhh ik dacht dat die man die siko was, maar is een andere man inderdaad

Ik heb nog nooit zo’n saaie video gezien

En dat nabeeld van die kast was alsnog een overload aan troep, maar ja ik heb dan ook niet zoveel spullen.

8 likes

Video’s maken is haar werk, zorgen voor scherp beeld is wel een soort basisregel daarin. Ik denk ook niet dat ze dat alleen wil voor ‘zeikcomments’, ze wil toch zelf ook gewoon liever dat haar beeld er goed uitziet.
Niet dat die verantwoordelijkheid bij Nick moet leggen, maar ik vind het wel normaal/goed dat ze probeert te zorgen voor beeld dat niet wazig is.
Het is trouwens omdat ze weer terug is gegaan naar haar oude camera (daar had ze in een vorige vlog ook weer een hele uitleg over), die verliest vaak focus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat sowieso een beetje een vreemde beslissing vind daarom.

Moest wel lachen dat ze dan aan Nick (en de kijkers) gaat vertellen wat waar ligt en dan een leeg bakje laat zien “dit is voor als er een keer een lampje (of batterij of wat was het) stuk gaat, dan kun je die daar in doen.” En dan hoor je Nick “hmhm”

8 likes

kan ze gelijk die pixie cut uitproberen die ze ook al lang op haar wishlist had staan

4 likes

En anders kan ze toch ook even naar Taco?

10 likes

'Iemand die die freak in beeld zet , iemand die die video post , mensen die over de poep muffin beginnen.*

Zo circle rond en doooorrrr

8 likes

Ik dacht eerder in de trant van: maakt een ondefinieerbaar vogelnest van het haar en niemand kijkt meer naar de kleur

3 likes

Ja als Floor het doet dan is het fashion en wij plebs snappen dat niet. Wil die vrouw altijd een haarmaskertje geven.

19 likes

Er staat toch ‘haha’ achter. Volgens mij weet ze wel hoe het over kan komen en hoopt ze vast dat die ‘haha’ laat zien dat ze Nick niet als een hond ziet.

4 likes

Nick pls 2 keer knipperen voor help me

31 likes

Haha als het wel dezelfde kapper zou zijn, zou hij overduidelijk een hekel aan Anna hebben :joy:

1 like

De spullen die je ziet zijn toch allemaal klus spullen? Geloof mij maar dat als je een huis koopt waar je zelf nog wat gaat klussen (bijna altijd wel volgens mij, dat je iets schildert, dingetjes moet repareren, gaatjes in de muur vullen etc) dat je vrij snel dat soort spullen allemaal hebt. Ik vind het nog meevallen wat ze hebben zelfs als ik hier in de garage kijk (ook vorige zomer huis gekocht en wat geklust).

1 like

Niet alleen klusspullen, maar ook andere dingen. En veel dingen die ze ook hebben maar dan dubbel, zelf koop ik alleen dingen als iets stuk is en ik het weer nodig heb. Dus ja ik vind het veel

4 likes

Ik blijf deze zo vreemd vinden steeds als ik hem zie :face_with_raised_eyebrow: Die pony lijkt er wel opgeplakt

2 likes

Dat issie ook :joy: die pony zit volgens mij aan de haarband vast

5 likes

Vind het ook echt niet mooi staan, maar ze had het er al lang over en wat lekkere insta’s + vlog (die maakt ze echt alleen als er wat te verkopen/verdienen valt tegenwoordig), dus gelijk heeft ze. Wat lekkere fotoshoots en ze kan weer terug nr eigen kleur.

En dat systeem met het abonnement op no.osh beuty is ook alweer van de baan als ik die video zie? Ben benieuwd of dat nou echt lekker loopt ook?

1 like

Haha nope:

151 likes

Haha ik dat naar die video te kijken en ik dacht wat iiiis dit. Dit gaat echt nergens over?? En ik kijk ernaar, waarom.

1 like

Blijf me erover verbazen hoe je haar verven zoveel nieuwswaarde kan hebben. “She did it!” Alsof het een zware bevalling was. Half Nederland loopt rond met geblondeerd haar, waarom is het bij Anna bijzonder?

11 likes