Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Neje dat is gewoon zo’n overlined donkerdere lipliner.
Lekker directe mening haha.
Vond haar donkere haar ook juist zo prachtig, maar het gaat er natuurlijk om dat ze er zelf blij mee is :crazy_face:

Deze vent kwam voorbij in mn youtube feed. Echt lekker ontspannend.

4 likes

Mij vielen haar lippen ook op. En door die ene site met die before/after-foto’s van celebrities heb ik geleerd dat als celebrities ineens hun haar drastisch veranderen dat vaak is om iedereen af te leiden van het feit dat ze iets cosmetisch in hun gezicht hebben laten doen.

Dus…

:lips:

58 likes

Haha exact dit was ik ook aan het denken!!

ik hou echt van zijn achtergrondgeluiden. Vind het alleen saai dat het altijd hetzelfde glazuur is

5 likes

Ze heeft sowieso haar lippen laten doen. Ooit. Dat zie je in die kapper reel heel goed door die onnatuurlijke krul. Maar vind het wel mooi gedaan eigenlijk. Maar misschien ben ik gewoon Imke gewend van eotb :confounded:

26 likes

Huh zijn die van Imke nep dan?

27 likes

Ja durf het niet met 100% zekerheid te zeggen natuurlijk

8 likes

Genoeg andere lippen in het programma die de aandacht krijgen

__

Ik vond Mascha’s vlog van 2-3 dagen terug over oa de luchtkwaliteit in haar slaapkamer ofzo (snapte het niet helemaal) wel sneu, hopelijk verhuizen ze snel. Ze had er duidelijk veel stress om

2 likes

Ik keek laatst toevallig een oude ny vlog van haar en dan zie je echt wel verschil in haar lippen hoor. Denk ook dat ze botox of iets voor haar wenkbrauwen heeft gedaan want die zaten ook wel echt lager, wat meer hooded eye ofzo.

Vind het blonde haar ook wat grauw maken, zo zonde. Maar ze heeft vast een goede deal met lo.re.al, dus geef haar geen ongelijk😂

1 like

Klopt, zeker een en ander gedaan
lijkt ook wel alsof ze iets meer aanwezige jukbeenderen/kaken heeft? Maar goed missh niet heel sjiek om hier naar te raden

2 likes

Ik vind het groen ogen, of het ligt aan de filter of mijn ogen.

2 likes

Haha fair enough. Ze ziet er hartstikke mooi uit hoor, dus ze moet vooral doen wat ze wil doen.

Stoor me er gewoon aan dat er zo’n taboe op heerst en zoveel celebs (of bn’ers) het zo obvious hebben maar er toch stiekem over doen en daarmee ook wen onrealistische schoonheidsstandaard stellen.

Maar goed, dat is ook weer een heel ander verhaal.

4 likes

Juist. Hier had Jameela van de week nog hele rake stories over. Geef het gewoon toe (half Hollywood en Kardashians etc)

6 likes

Ze duwt bij die 2e foto vooral haar bovenlip omhoog met haar nagel.
Edit: ik vind het vooral te koel voor haar, denk dat iets warmer blond haar beter staat

4 likes

Omdat er over het algemeen best lullig/negatief over gedaan word denk ik? Als ik alleen al hier lees wat er soms geschreven en gezegd word. Dan is het maar goed dat ik niet meer kan fronsen

44 likes

Volgens mij hebben veel mensen hier ook niet per se een probleem met fillers enzo, maar wel met influencers die duidelijk een spuitje hebben laten zetten en dan krampachtig doen alsof het niet zo is. Dat is ook echt zo suf hahaha, alsof iemand gelooft dat je lippen van nature ineens verdubbeld zijn in volume.

8 likes

Ik kijk net haar stories en zie ook een groene waas. Of mijn telefoon doet iets geks

3 likes

Ja het is idd in haar stories!

2 likes

Ja maar nog meer als ze makeup of afslankproducten gaan verkopen. Het beeld dat zij verkopen komt niet door hun producten.

2 likes