Lillek. Ziet er uit als een ordinaire pruik maar dan vast geplakt op je hoofd. Nachtmerrie de luxe
Ik denk dat ze het in één keer geverfd hebben en dan hou je die gele gloed geloof ik.
Waar is Joseffa
Ja denk dat dat wel heel mooi staat! Maar misschien komt dat nog?
NMSMVPE
Haar haar is nu in ieder geval doder dan mijn cavia
Ik vind het zo bloedverziekend irritant dat Dee zo bovenop die zwangerschap en trouwerij van die vriendin van haar zit. Allemaal stories dat ze zwanger is en met die gender reveal toen ook. Laat die meid lekker zelf zwanger zijn en zelf updates geven. En nu ook weer dat ze mee trouwringen aan het uitzoeken is? Echt why? Dat wil je als stel toch lekker samen doen zonder iemand die zich ermee bemoeit en alles moet delen met een miljoen anderen?
Misschien hopen ze op een sponsordealtje als Dee alles op insta gooit
Ik vind het trouwens ook best een leuk idee, dat je beste vriendin meegaat bij het uitzoeken van je trouwring. Er gaan ook vaak vriendinnen mee met het uitzoeken van de jurk, waarom dan niet ook dit? Leuk toch.
Dit heb ik met die kinderen van dr schoonzus. Alsof ze steeds vadertje en moedertje wil spelen, maar wel op insta zetten dat ze vroeg op moet voor de kids.
Ik snap niet helemaal het hoepelen van saske in combi met die ‘outfits’
Wat valt er wel of niet aan te snappen? Ik zie dat ze een paar posts eerder vertelt over hoe onzeker ze is over haar lichaam. Good for her dat ze nu in ondergoed op Instagram aan het hoepelen is.
Ik heb hetzelfde hoor! Ik snap het juist niet in combi met het onzekere wat ze idd benoemde.
Maar tevens probeer ik bij mezelf te bedenken waarom ik het zo zie…want bij een bikini heb ik het niet per se…hmm
Eens, good for her inderdaad. Lijkt me ook wel lekker bevrijdend.
Ik denk dat Dee mee was met 't uitzoeken van een verlovingsring, niet de trouwring Dat schreef ze wel, maar gok een foutje. Een trouwring kies je meestal samen uit, ja.
Het deed me meteen denken aan dat ene sport gifje van Anna, zo met die open mond en echt gemaakt voor de camera
Nee volgens mij was het echt een trouwring want je zag die iongen een ring passen? Of kopen jongens ook een verlovingsring tegenwoordig
Ik heb er geen verstand van, ben na 6,5 jaar nog altijd niet gevraagd
Het laatste filmpje kijkt ze inderdaad een beetje of ze klaarkomt haha.
Ik vind het ook een beetje raar om naar te kijken. Niet raar dat ze het doet, maar ernaar kijken als ‘vreemde’ vind ik ongemakkelijk
Niet heel gek, vaak heb je ook sets van 2 of 3 dus de verlovingsring en dan de trouwringen van hetzelfde merk in dezelfde stijlen.
Dan kan je de verlovingsring ook blijven dragen met je trouwring samen bijvoorbeeld, of vormen ze samen een nieuwe ring zegmaar, dus kan best dat ze die ook alvast bekeken hebben.
@oliverqueen Haha ja precies dat gevoel had ik hier ook bij ja!
Heeft Anna nou ook haar lippen laten doen, ze had van zichzelf vrij dunne lippen. Ik vind haar haar lelijk blond, maarja het is maar haar, leuk om een keer geprobeerd te hebben.