Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nee was helemaal niet gericht op jouw reactie specifiek, ik heb eigenlijk niet eens gekeken wie specifiek iets zei hierover.

Jennie is in dit geval degene waar het over gaat, dus vandaar mijn vraagstelling, maar het ging me eigenlijk meer om ‘het grote geheel’. Dus niet zo zeer over Jennie alleen, maar over mensen in het algemeen die vaak nieuwe ondernemingen/ideeën uitwerken. Ik kan me wel voorstellen dat dit niet zo overkwam, omdat mijn vraagstelling begon met een vraag omtrent Jennie. Maar het had wat mij betreft net zo goed over bijvoorbeeld Monica kunnen gaan, die begint vaak ook iets nieuws voor een korte periode.

4 likes

Ik vind het op zich juist wel leuk dat ze steeds weer nieuwe initiatieven start, alleen ik denk wel dat best wel veel projecten juist tijd nodig hebben om succesvol te worden en dat ze het soms die tijd dan ook niet geeft en dat vind ik wel een beetje zonde. Heb het idee dat als iets niet een instant hit is dat ze dan alweer doorgaat naar het volgende, terwijl het voorgaande project dan best nog potentie had maar wel wat extra (tijds)investering nodig heeft om er een succes van te maken.

1 like

Heb je echt niet door dat het een grapje is? Of is dit een exuus om ff woke te doen

21 likes

Zonder jouw reactie dacht ik nog steeds dat het VVD sandalen was :laughing:

5 likes

Mo: Ik let op mijn koolhydraten, ik ga minder suiker, pasta en aardappelen vreten, gewoon gezonder leven

Ook Mo: Ff redbulleltje gehaald

:joy: echt zo classic

38 likes

Story of my life dit: koopt gezonde boodschappen
Ik: onmetelijk chagerijnig want trek in chocola en heb alleen gezonde rijstwafels en bananen. Om vervolgens langs de mccie te gaan.

15 likes

Een goede vriendin van mij die begint ook elke keer weer bedrijven, opleidingen en van alles en nog wat. Aan de ene kant vind ik het heel tof omdat ze veel onderneemt en bedenkt wat ze leuk vind, kan het aan de andere kant ook heel vermoeiend zijn. Ze stort zich er heel enthousiast in om je vervolgens er mee te overspoelen als vriendin zijnde en dan na zo een 2-3 maanden is het weer doodgebloed tot er iets anders komt.

Dat gevoel heb ik bij Jenny ook altijd. Ene kant denk ik tof dat je zoveel dingen probeert en andere kant denk ik maak nou eens wat af (omdat het voor mijn gevoel niet af komt, kan zijn dat het voor haar dus wel af is)

6 likes

Hoe doet ze dat financieel?

1 like

Ze werkt er wel gewoon nog naast, gelukkig maar! Maar er gaat als nog heel veel geld in zitten, vooral met alle niet afgeronde opleidingen en cursussen.

Dat huisje had ze net toch afbetaald met haar cryptos?

1 like

Anna is blond:

https://www.instagram.com/p/COvEWrsBffo/?igshid=1hjo76ski735b

Ik vind het wel mooi eigenlijk.

5 likes

Het ziet er op deze foto veel gezonder uit dan wat ik op die reel zag…

5 likes

Ik vind het er oprecht niet uitzien.

120 likes

Wauw, ze ziet er echt heel anders uit zo!

3 likes

Ik vind het op die foto wel echt tof. Maar op die reel vind ik het niet zo geweldig. Beetje zonde ofso.

1 like

Nice! Op die reel lijkt het net of ze in één keer die kleur heeft gekregen, vraag me af of dat ook zo is. If so rip haar

2 likes

Durf te wedden dat ze dit plaatje heeft laten zien bij de kapper:

Emily heeft het ook een paar weken blond gehad voor de instagram foto’s en daarna weer terug geverfd naar haar eigen kleur. Zie Anna precies hetzelfde doen. Begrijpelijk wel, dit is een hel om te onderhouden.

11 likes

Dit is een bekende tiktok sound

9 likes

Wel mooi dat t spon is met #lorealpartner

1 like