Ik heb echt 100 keer opnieuw “ (volwassen) leeftijd” gelezen. Ik dacht huh bedoelen ze nu ook niet volwassen mensen?!?! Maar ze willen juist benadrukken dat het voor volwassen mensen is.
Echt heel naar voor haar. Wat gaat er dan om in je hoofd?
Ik werd er een beetje melig van, zeker toen haar ouders alle kussens op schaal hadden geknipt??? Hahahaha wat een gedoe
Ik vond her ergens wel relatable, dat het allemaal eigenlijk Net niet lukte of ging. Dat je het idee hebt van wat ben ik nou weer aan het aankloten, dat het allemaal zoveel tijd kost enzo.
Uiteindelijk vond ik de oplossing niet eens zo mooi of praktisch, maar volgens mij is die tuinset echt alles voor ze en wel fijn dat ze er zelf zo blij mee zijn.
Ik denk dat van die gezellig lichtjes of een parasol enzo wel echt veel doet.
En dat is dus precies waarom wij hier geen informatie over of hints naar adressen willen op dit forum. Wat naar zeg!
Ik vond het vanaf de buren zoo lelijk, die kijken tegen dat ijzeren hekwerk aan
Ja ze bedoelt natuurlijk Amsterdam Oud-Zuid.
Omg dat huisje met die tuin uit de vlog van Diana:heart_eyes: Ik wil daar nu heen:sob:
Ik zie nu dat het echt al bijna helemaal volgeboekt is. Anders had ik oprecht meteen geboekt voor de herfst😭
Denk dat ze anders alleen maar reacties krijgt ‘zit je aan de dope ofzo?’
Dit doe ik dus altijd als ik wil weten of iets past wat betreft huis/inrichting/opbergen/etc, haha. Fijn om te zien dat ik niet de enige ben, haha
Wat ik me wel afvraag, je wilt een opberger zodat je kussen droog blijven, maar dat gaat toch niet in deze kast?
Zin in de verhuis vlogs van Mo. Ze plaatste een aantal stories met super kitschy spiegels en kandelaren
Is dit een boek over hotspots? Want sinds Corona koop ik bewust niets meer waar veel adresjes van horeca ed in staan. De helft is allang failliet en bestaat niet meer.
@Mrs.Fraser heb er geen verstand van, maar dit zag er idd niet echt waterdicht uit. Wat eigenlijk wel zo’n beetje het belangrijkste is bij het kopen van zo’n box.
Onder andere horeca en winkels volgens de beschrijving. En natuurlijk: “Bomvol tips en adviezen, zoals waarom je ook juist in de winter op Ibiza moet zijn of waar je de meest fotogenieke plekjes voor je Instagram kunt vinden.”
Haha ik cringe echt hard hierop. Dit soort liedjes/filmpjes maakte ik op de basisschool met een vriendinnetje
Maar komt dit niet gewoon doordat ze juffrouw was (toch?)? Dat ze dan dit soort dingen ook leuk vindt? Ik ken bijvoorbeeld een juf zonder eigen kids, maar wel met een boekenkast vol kinderboeken en ook helemaal into zingen en dansen
Oh nee crrrrrringe I can’t
Ik dacht dat zij was gestopt met tiktok, helaaaaas wat vreselijk
Vlg mij eerst wel. Oa omdat het beleid niet altijd fijn en eerlijk was. Toen hoorde ze dat de app ge-update is en ze selectiever kijken naar alles, dus is ze weer op tiktok te vinden