Het andere YouTubers/bloggers topic #17

“al het lekkers wat ik wil”

Die 3 pepernoten
sure-jan

53 likes

Echt hoezo heeft de huismuts zoveel vrienden. Ik ben echt jaloers

2 likes

Mijn vrienden appen niet eens terug. :roll_eyes:

Grapje, ik ben de vriendin die nooit terug appt. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

7 likes

Hoezo? Er zijn mega veel mensen aan het helpen op dat park. Dat zijn toch geen ‘vrienden’

4 likes

Lotte ging toen toch van Tiktok af?

2 likes

.

1 like

Vind dit soort video’s zo lekker om te kijken (Naja op de achtergrond en dan hobbyen)

5 likes

Ik zie die mooie kruk in Jamie Li dr vlog, dus ff opgezocht: €280. Voor een opstapkruk 🥲 die koop ik toch maar niet haha

1 like

Is dat in die laatste vlog? Heb maar half gekeken maar dacht nog, oh vlg mij is die van Ikea - niet dus haha

Nee die van ikea stond ernaast: treurig en goedkoop te zijn. Het is deze:

Edit: op andere sites ie trouwens “maar” €196

3 likes

Geen idee waar ik dit anders moet plaatsen maar dit is zo leuk. :grin: Ze hebben ook alle jaren uit de 80’s al gedaan en nu doen ze de 90’s (om de week een nieuwe aflevering op zondag).

5 likes

Anna van The Anna Edit is zwanger!! En ze vertelt ook meteen wat het wordt: it’s a boy!

17 likes

Ahhhhhh wat leuk! Zij en Mark worden echt de allerleukste ouders.

1 like

Jaa ze zijn zo positief altijd en gaan liefdevol met elkaar om.

3 likes

Jaaa! Zij zijn echt zo leuk samen. In tegenstelling tot haar bff Lily & Rich…:rofl: Ik luister ook niet meer naar hun poscast omdat ik L en haar gezeur niet kan uitstaan.

3 likes

Jaaa Lily volg ik al jaren niet meer. Wat een zeurpiet. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik vind de spooktocht en verboden toegang van Govert Sweep altijd wel leuk om te kijken (ja ben echt 3), maar hij praat altijd zo raar in zijn voiceover. Dan gaat hij midden in de zin ineens omhoog en weer terug en weer omhoog. En hij omschrijft dingen altijd alsof hij erbij was, zo van ‘ja en toen zaten ze hier vroeger dus de administratie in te vullen en als het dan klaar was dan werd het hier in deze kast gelegd’

1 like

Ik kan de video’s van Lotte echt niet meer verdragen. Ze is iets ouder dan ik ben maar ik heb echt het gevoel alsof ik naar een meisje van 16 kijk, met dat irritante gegiechel steeds.

15 likes

Heel leuk dat iedereen die ik volg op YouTube/insta een kindje krijgt of heeft. Maar waarom moet alles daaraan gekoppeld worden?

Ik kijk bijvoorbeeld graag naar Optima Vita. Maar nu ze zwanger is wordt dat 500 keer per vlog benoemd. Terwijl ze eerst zei van ik blijf nog normale video’s maken. Alles is ineens een craving (want zwanger), ze is moe (want zwanger). Als kijker zonder kinderwens heb ik daar dus helemaal geen zin in. Ik gun het haar heel erg en fijn dat het gelukt is om zwanger te raken. Maar je kan toch ook gewoon zeggen “ik eet nu lekker een mcflurry”. In plaats van dat je daarna nog moet zeggen dat het een craving is omdat je zwanger bent.

Annemerel precies hetzelfde verhaal, alles wordt gekoppeld aan “Ollie”. Je bent zelf ook nog een mens, zwanger zijn is geen identiteit.

74 likes