Weet niet of ze hier thuishoren maar Jenna en Julien zijn verloofd
Jennaās videoās maakten me altijd zo blij, ik mis die videoās echt. Nu kijk ik veel game videoās van Julien als troost maar het is niet hetzelfde natuurlijk. Echt heel leuk dit nieuws
Ik had helemaal zin om de vlog van Bonnie te kijken over haar dakterras, omdat ik daar ook mee bezig ben. Maar 1/3 (oh nee zelfs de helft) van die vlog gaat over hoe ze de kussens van de bank moet opbergen?? /care
Misschien een impopulaire mening maar dit is ook de reden dat ik zulke grote loungesets echt helemaal niks vind. Leuk voor de keren dat je je woonkamer naar de tuin wilt verplaatsen maar de rest van de tijd nemen die kussens takkeveel ruimte in beslag.
Oh en er schijnen ook sets met kussens te bestaan die ātegen elk weer kunnenā en het hele jaar buiten kunnen blijven. HĆ³e wordt dat niet vies? Of het moet heel viesvoelend kunststof zijn. Ik geloof er iig niks van.
Lekker met je zweetreet hoogzomer op die kussens.
Mijn vader gooit gwn een zeil over de loungeset in de winter, beste goeie oplossing
Dat heb ik ook gedaan vorig jaar en toen zaten er muizen in mān kussens
Ik heb dat zomers ook een paar keer gedaan zodat ik de kussens 's avonds niet hoefde op te ruimen, maar toen is er alsnog een kat onder het zeil gekropen en lekker op de kussens gaan zitten en toen zat de hele bank onder de haren. Dus alles ligt hier steeds weer netjes in de schuur.
Gelukkig niet op gepist Dat heb je trouwens wel vaak met zeilen dat daar katten tegenaan pissen
Uggfffh ja katten die je tuinkussen onderpissen zo kut dat stinkt zo erg
Oke ik volgde wydia toen ze engelse videos maakte. En nu is ze weer terug naar engels en nu voel ik het niet haha. Toen wist ik niet dat ze nederlands was en nu wel en nu hoor ik het ook en meh.
Thank you next
Dit stond bij mān aanbevolen videoāsā¦ hij was eigenlijk een beetje uit mijn gedachten verdwenen maar oh boyā¦ I canāt
Dutch
Heerlijk getrouwd stel bekend van YouTube
Vanaf 18 april plaatsen wij hier tease fotoās en videoās. Vaak zal dit (gedeeltelijk) naakt zijn en zeker ook seksueel getint
Wij vinden dat de wereld steeds meer bekrompen en preuts is geworden. Vandaar dat wij willen laten zien dat je jezelf ongeacht je status of (volwassen) leeftijd op een mooie, sexy manier kunt laten zien! Met name op een platform voor alleen 18+ We gaan de komende tijd kijken waar onze grenzen liggen binnen dit platformā¦
Wendy is 41 en Paul 43
Kus Wendy & Paul
Nee nee neee
Ik vind het zo goed van ze dat ze dit onderwerp niet alleen tijdens de aflevering op tv hebben besproken, maar vandaag ook in BOOS. Zo bereiken ze nog veel meer mensen. Vind het ook zĆ³ extreem moedig van Alek om dit te doen, terwijl hij een hele reĆ«le kans loopt dat zijn familie hierdoor vermoordt wordt.
Ik vind dat nou echt zoān piemel die je ongevraagd naar je toe geappt krijgt, niet eentje waar je voor betaalt om 'm te zien.
Nou he, bizar ook dat hij die telefoontjes krijgt waarin hij bedreigd wordt. Zoān triest verhaal.
Echt zwak dat die Yvonne met haar ājuicy storiesā altijd haar comments en likes uit heeft staan. Vraag me echt af wat nou haar bedoeling is met haar filmpjes?
Het promoten van haar sieraden en nieuwe kleding op vinted
Alwin met zn Keej ef seej. Of ka ef see of kee ef sie.
En hij zegt snackie word ik ook boos van.
omg I know. Ik zei letterlijk hardop tegen mijn beeldscherm āZEG A, B, C IN HET ENGELS EN REALISEER HET!!ā
Het is een aardige en creatieve jongen maar hij irriteert me zo erg, en toch blijf ik zijn filmpjes kijken. Dit zal dan wel leedvermaak zijn.