Jaa vond dat ook raar. Als je nou in zon typisch motel bent ergens afgelegen. Dat zou ik ook niet prettig vinden. Maar verder nothing on the hend.
Btw die bolletjes ijs kan je ook gewoon in nijmegen vinden als dat twntje er nog zit.
Ik weet niet of ik nou zo naĆÆef ben, maar ik kan me echt niet voorstellen dat mensen denken dat iemand het voor elkaar krijgt om een bom mee te smokkelen een vliegtuig in. De douane is zo bizar streng tegenwoordig en alles is zo goed beveiligd. Hoe kan iemand dat nog voor elkaar krijgen?
Nooit echt een goed begin van een zin.
Nou ik zou het in elk geval niet op internet zetten. We hebben allemaal vooroordelen maar ze uitspreken is al iets, het uitspreken op camera en vervolgens editen en in de video stoppen is nog een stap verder
Hij zou me wss niet eens opvallen. Want vliegtuigen zijn mn favo plek om te slapen en te snacken.
En als ik hem zou zien zou ik miss denken ah hij is zenuwachtig. Als hij dicht bij me zou zitten zou ik hem gerust stellen. Maar als hij verder zou zitten zou ik denken red jezelf ik ben lekker slapen hajje.
Tja ik vond dit dus ook tot we na 4 dagen in de VS, talloze poortjes en een goede security check op Schiphol, een best grote schaar in de tas van mn broertje vonden. Die knul had na school gewoon zijn spullen voor aan boord gewoon in zn schooltas gedaan. Na vier dagen viste iemand die er pas uit.
over white privilege gesproken
Oh ja dat is wel bizar ja. Ik dacht altijd dat ze zo streng waren. Heb een keer een halfuur staan wachten bij de douane omdat ze mān shampoo bar van lush grondig gingen onderzoeken. Ging om het metalen blikje er om heen ofso
Laatste keer dat ik vloog werd mijn lenzenvloeistof al uitvoerig bestudeerd
Ik kwam er vorig jaar ook op dag 3 dat ik in Spanje was dat mān opinel in mān handbagage rugzak zat š„²š
Dacht even een appeltje schillen en toen viel er heel langzaam een kwartje dat ik echt een probleem had kunnen hebben
Zo ben ik twee jaar geleden per ongeluk van Auckland naar Hong Kong gevlogen met een zakmes in mān handbagage
In Hong Kong visten ze hem er wel uit, en werd hij weg gegooid.
Daar ben ik niet voor. Mag je zelf uitzoeken.
Doet me denken aan die keer dat ik in China was en er een hoop heisa werd gemaakt omdat mijn zus een powerbank bij had. En mensen in dit topic komen met messen de douane door haha
Mijn kuiten werden ook gefouilleerd trouwens. Had een korte broek aan, maarja stel je voor zeg, voor hetzelfde geld had ik mijn kuiten opengesneden en daar een lading coke in meegesmokkeld
Ik snap waar dit vandaan komt maar om dit in zoān āofficiĆ«leā post te zetten vind ik bijzonder.
āIk weet dat het racistisch is (ā¦)ā
Een vriendin van me had op schoolreis ook altijd een zakmes bij om appels te schillen. We waren in Londen de dag van de aanslagen in Brussel en toen bij de check in een museum hebben ze dat mes afgenomen en haar daar laten wachten, de politie laten komen enz.
Nou ik heb dus gereageerd onder Lisa haar video, want ik was serieus echt zo boos dat ze dit haar strot uitkreeg. Ook de titel van die vlogā¦ In de comments blijkt maar weer hoe privileged ze is. āJullie maken van een mug een olifantā, āmijn vent is buitenlands, dus ik ben niet racistischā, āhij kwam gewoon uit India en hij was jong en aantrekkelijkā en āja omdat hij twee keer op zijn klok keek dachten we ditā. Echt walgelijk. Heb er geen woorden voor. Inmiddels is de video verwijdert, maar met een excuus komen zal ze wel niet.
Altijd sympathiek, vaguebooken.
Tag gewoon wie je bedoelt met āeen paarā in plaats van verpakt in een ācomplimentā aan een ander. Tussen de regels is het duidelijk hoor.
Bovendien is het zaterdagavond en zit je op een gratis forum dat gemoderate wordt door een aantal vrijwilligers in hun vrije tijd, nƔƔst hun gewone baan, eigen business, moederschap, hele leven buiten het forumā¦
Als mensen niet luisteren wordt het commentaar misschien iets bitser. Vind je daar wat van dan kan je vast prima de DM button aanklikken. In plaats van direct van slechte wil uit te gaan en al concluderen dat dat ātoch niks zal bereikenā en het effectiever is zoān berichje te plaatsen.
Fijne avond!
Ja, had het al toegelicht maar ik bedoelde die niet in verband te brengen! Haar manier van praten viel me gewoon als eerste op toen ik de video bekeek
Als je zegt ik ben niet dit of dat maaar. Dan ontkracht je met die maar al heel het stuk daarvoor. Je hoeft verder ook helemaal niet te benoemen of je iets wel of niet bent.
Ze heeft de video offline gehaald door alle ānareā reacties. Zie haar insta story