Ja ik lees ze net. Haar insta story’s zijn net zo erg. White tears all over.
Ooh wat erg ze zegt ook echt “mijn niet zo goede vooroordeel” …
Jaaa man man man, ze gaat nadenken of ze moet stoppen met YouTube omdat ze zoveel nare reacties krijg boeeeh ooeh
Pff precies dit.
Ze zit ook ineens allemaal dingen te verdraaien en erbij te halen. In die video had ze het toch over 1 man? Nu waren er ineens nog 3 bij. En in de video zei ze dat de stewardes hem ergens anders had neergezet zodat ze hem beter konden zien. En nu wilde hij dat ineens zelf vanwege de wc.
Haha, zegt ze dat ze precies hetzelfde gereageerd zou hebben als het een blanke man betrof. Zin later: het was echt eng wat hij leek op iemand uit een film die het ook echt zou doen.
Deze meid kijkt echt te veel fims. Zou ze weten dat films geen live televisie zijn…
Anyhow wss heeft zr nog nooit een zenuwachtig iemamd of iemand in paniek gezien. Als ik zenuwachtig ben kijk ik ook al zwetend 100x op mn mobiel. ( ook als ik niet zenuwachtig ben eigenlijk.)
Daar istie hoor. Je mag ook niks meer zeggen!!!1!!
Sorry wat is de context hier?
Hopelijk verliest ze flink wat volgers. Ik ken dit hele mens niet maar de vlog en deze verklaring klinken echt walgelijk
Hierboven ergens is een video gepost over een chick dat zegt dat iemand met een IS uiterlijk verdacht deed. Mensen reageerde daarop van jan je nuet zeggen. Zij heeft die video verwijderd want kan niks meer zeggen tegenwoordig.
Ik vraag het toch maar even hier: tips voor mensen die grappig zijn op TikTok/leuke accounts? En ja grappig is een kwestie van smaak. Maar ik deel wel de humor van velen hier, dus wie weet. (Ik zag in het verleden vaak grappige Tiktoks voorbijkomen op allerlei plekken maar nu ik een account heb aangemaakt herinner ik me maar een paar. En sommige YouTubers die ik best grappig vind blijken niet zo grappig te zijn op TikTok )
Ik vind Elias Verwilt heel grappig op TikTok. Maar die is wel extreem druk haha dus je moet er tegen kunnen denk ik.
Dit zijn een aantal die ik volg:
Hayleygeorgiamorris
Briar.I.may
The_mj_way
Whatquarantinedayisit
Kallmekris
Julianburzynski
“Je mag echt niks meer zeggen”
Ik vind die jongen die ‘juf Ellen’ nadoet op tiktok echt heel grappig. Maar ben 25 en misschien te boomer (nu al). Want sommige tiktok accounts vind ik helemaal niks. Maar deze gast vind ik grappig en ik herken die juf gewoon. Pietervalley1 heet hij.
Nou net zoals de eerste keer.
Wat hebben deze twee dingen met elkaar te maken?
Grappige en herkenbare situaties voor thuiswerkers: loewhaley
Sorry maar dit is echt heel erg kort door de bocht
“Ervan leren” klinkt alsof iemand een fout heeft gemaakt, en dat is over het algemeen helemaal niet het geval. Er zijn vast mensen die geen gebruik maken van voorbehoedsmiddelen, maar het overgrote deel van de vrouwen die een abortus ondergaan, gebruikten anticonceptie, of het nu hun eerste, tweede of twaalfde abortus is. Geen enkel voorbehoedsmiddel is volledig betrouwbaar, helaas, en ze worden ook nogal eens onjuist gebruikt (bv door onwetendheid, seksuele voorlichting is ontzettend belangrijk en laat regelmatig te wensen over) dus dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Sommige mensen hebben het geluk dat ze nooit met een ongewenste zwangerschap hoeven te dealen, en andere hebben de pech dat het hen meerdere keren overkomt.
Sowieso hoef je het helemaal niet te begrijpen, of iemand een of twintig abortussen ondergaat in haar leven is haar zaak.