Lol ze verkracht ook lekker een gezegde/spreekwoord.
“Van een mier een olifant maken”
Lol ze verkracht ook lekker een gezegde/spreekwoord.
“Van een mier een olifant maken”
het woord verkrachten is ook een beetje onnodig
Jezus dit is echt heel erg triest, dit is een Karen en ik heb echt medelijden met haar kind
Hahahaha
Ja, kun je flauw vinden, maar waarom zou je niet gewoon een passender woord bedenken wat niet zo’n lading heeft
Maar als ik even probeer door te filosoferen, hoe weet je dan wanneer een hond een potentieel gevaar vormt? Totdat er een incident is weet je dat gewoon niet toch, en het eerste incident kan onmiddellijk gevolgen hebben, dus kunnen we ook beargumenteren dat gewoon alle honden in beginsel al verboden moeten worden want je kan nooit garanderen dat ze niet bij een kind in de buurt kunnen komen?
Haha ik word er een beetje duizelig van.
Volgens mij bedoelt ook niemand die bovenstaand zou zeggen, wat jij schrijft. Zij bedoelen wél dat een groot gedeelte te wijten valt aan de baasjes, waardoor het voor hen niet slim is om in dezelfde situatie weer een hond te nemen. Natuurlijk is het ook heel makkelijk om de hond te schuld te geven dus mag dat dan wel rechtgezet worden in zo’n situatie vind ik.
Ja of dat mens nou oliedom is of niet.
Dit is gewoon zeer problematisch gedrag; de vrouw ziet het zelf niet in maar het is dus door haar ziekelijke racistische gedrag dat een man dus wordt verplaatst omdat zij hem verdacht vindt op basis van 0. Dat vliegtuigpersoneel zo’n man dan ook verplaatst en mee gaat in haar racistische gedrag, ik vind het echt erg.
Typisch voorbeeld van white privilege en smerige racistische vooroordelen en dan ook nog zeggen ‘ik ben geen racist want ik heb een donkere vriend’
Ja je bent wel een racist en daar zou je wel wat aan mogen doen. Ik heb medelijden met haar kind.
En dan ook nog doodleuk zeggen ‘ja we zijn niet ontploft dus waarschijnlijk heeft de man uit India dan iets verkeerds gegeten’ en geen enkele schaamte voelen ook
Ik volgde Lisa Room nog toen ze Lisa van Cuijk (?) heette omdat ze best wel veel sportte maar ik begon me echt te ergeren aan haar omdat ik echt het gevoel had dat ze de realiteit een beetje aan het verliezen was. Ik zie nu dus ook dat het maar goed is dat ik haar niet meer volg
Elke hond kan bijten natuurlijk, maar er zijn rassen waarbij de kaken op slot gaan, die zijn gefokt om te happen en vast te houden. Of honden die bijten en dan met de kop schudden, gefokt om zoveel mogelijk schade aan te brengen. Wat mij betreft mogen ze voor die rassen een direct fok- en importverbod invoeren. Ze zijn gewoon niet gemaakt als gezellige familiehond. Ookal zal misschien 90% lief zijn en nooit bijten, het risico en de gevolgen als ze wél bijten is gewoon te groot.
Ja m’n twee opmerkingen stonden los van elkaar!
Vind dom zijn ook geen excuus voor racisme al helemaal als je tot twee keer toe zegt ‘i’m not racist but’
Ja ben ik ip met je eens haha maar welke honden zijn dat dan wel en niet, want ook labradors kunnen heel grote schade aanbrengen maar 99% van de labradors zal dat nooit doen maar het risico van de 1% als die het wel doet is ook te groot, toch?
Waar is lula om deze berichten naar het honden topic te verbannen
En Nanne Meijer komt morgen ook met een video waarom hij 2.5 jaar offline was, benieuwd of dat ook om een soort gelijke reden is.
Wat is dat accent ook.
Mooi ook hoe ze eerst zegt “ik heb vlieg angst”
En daarna omschrijft ze een zenuwachtige man.
Een man met arabisch uiterlijk die uit india komt. kan natuurlijk geen vliegangst hebben want zij kapen vliegtuigen voor aanslagen duhh.
Jij bent in mijn ervaring de enige mod die respectvol reageert. Er zijn namelijk een paar die constant onsympathiek op alles reageren, inclusief feedback en ik weet zeker dat een berichtje van mij naar hen niet veel zou veranderen, soms is iets openbaar uiten effectiever.
Er zijn maar 4 mods en soms kunnen ze wat direct zijn maar nooit respectloos.
Je kan t als irritant ervaren maar dat is je eigen ego (ik spreek uit ervaring😂)
Bij dezen het verzoek om terug te keren naar het onderwerp van dit topic en de offtopic discussie over honden etc. te staken.
En ook een friendly reminder: als jullie graag willen dat we ergens naar kijken, stuur dan een pb naar @moderators of maak een melding bij een bericht.
Dan weten we dat iets aandacht behoeft en dat stelt ons in staat om snel actie te ondernemen indien nodig.