Die mensen kopen gewoon weer een nieuwe, en dan begint het festijn weer opnieuw…
Heel eerlijk, het komt bijna over alsof ze dit allemaal voor de views gedaan hebben. Vind het aan alle kanten een bizar verhaal waar niks van lijkt te kloppen. Rare mensen.
Een heel nieuwsgierige vraag maar hoe weet je dat een hond autisme heeft? En dit is echt niet lullig bedoelt maar ik had geen idee dat dit bestond. Ben wel benieuwd hoe je hier achterkomt.
Hoe uit het zich? Als je wilt vertellen hoor
Als in waar moet je rekening mee houden?
Ik vind honden ontzettend leuk en enig maar het gaat nu al bijna 2 dagen alleen over honden in een topic over youtubers. Terwijl in het random, wat je even kwijt wil, topic alles wordt verplaatst wordt er hier niet ingegrepen. Vreemd.
Als een hond is ingeent dan is er kans op autisme en homsexualiteit !!!
Ik gil
Ach, ik had geen idee!
Ik word op instagram doodgegooid met influencers (die ik niet ken of volg) die massaal naar Ibiza gaan emigreren Joe ga daar maar lekker zitten zweefteven met zn allen
Ahhh dit klinkt grappig maar ook een beetje sneu
Ik kan het niet geloven dat Lisa Room dacht dat haar vliegtuig zou neerstorten, omdat er een man verdacht deed met een ‘IS-uiterlijk’(wtf dat ook is). Hoe kan je zelfs na het editen van de video niet tot de conclusie komen dat het racistisch is.
Haar woorden: ze bedoelt het niet racistisch want haar partner is een buitenlander.
Na Diana heeft nu ook Jiami een video geüpload dat ze er doorheen zit. Allebei spanningen/stress klachten, heftig om te zien
Dit kan iemand vast uitleggen. Ik vind (vond) het leuk om kook- en bakvideo’s te kijken en video’s over onder meer sport en beweging. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in de families van de mensen die hierachter zitten. Hoeveel weken ze zwanger zijn, hoe ze de partner hebben ontmoet, het boeit mij niet. Je persoonlijke leven erin gooien - is dat om een community te bouwen? Heb je niet genoeg content als je dat niet doet? Binden mensen zich meer aan je als je allerlei persoonlijke dingen deelt?
Het interesseert me eerlijk gezegd niet wat de oorzaak van het gedrag is. Ja tuurlijk kan ik dan zeggen dat het slechte baasjes zijn en ik vind het vreselijk als mensen hun huisdieren niet goed opvoeden. Maar op het moment dat een hond een gevaar voor een kind in hetzelfde huishouden is boeit het me niet wiens schuld het is, het resultaat is hetzelfde. Je kan dan niet zeggen hmmm ja de baasjes hebben dit gedrag veroorzaakt dus als hun baby gebeten wordt moeten ze die gevolgen maar dragen oid. Je kunt dat super oneerlijk vinden en dat is het ook, maar helaas.
Ik snap dat ook nooit, bij élk bijtincident is er wel iemand die zegt dat de hond er niks aan kan doen,
dat het gewoon niet goed opgevoed is. Ja dus?? En nu?
We kunnen helaas niet mensen verplichten hun honden goed op te voeden en te trainen. Daarom moeten honden die gemaakt zijn om zoveel mogelijk schade aan te richten bij een aanval verboden worden. Het zijn wandelende (moord)wapens.
Met al die berichten over obscure youtubers die wangedrag vertonen hier heb ik steeds dat ik daar eigenlijk liever mijn ogen voor sluit ofzo? Nu ga ik me dan weer zitten opwinden over mensen die kennelijk zo met hun huisdieren omgaan, een of andere marginale blondine die domme racistische uitspraken doet. Wil dit soort mensen eigenlijk geen aandacht en energie geven.
Maar dat betekent niet:
Dat ik mijn ogen sluit voor onrecht en verdriet- maar kennelijk dus wel
Ik sta er echt heel erg van te kijken dat er hier zoveel mensen het zo opnemen voor honden die kinderen bijten.
Geen fijn artikel om te lezen maar
De baby van Esther werd doodgebeten door de hond van opa en oma: ‘Zij hebben ook gedacht: dat doet mijn hond niet. Maar je hond doet het wel’
Als een hond mijn kind verminkt of doodbijt dan maak ik m persoonlijk af.
Dat de wereld het maar uitzoekt zonder jou?
giro 555 ook al is het maar een beetje
Bij sommige mensen hoor je aan de manier waarop ze praten al dat ze wat minder hersencellen hebben dan de gemiddelde mens en zij is daar echt een schoolvoorbeeld van
Fijn voorbeeld ook voor d’r kindjes ook om mensen uit te maken voor iets vanwege hun uiterlijk