Same gurl! Raaaawr
Ga gelijk m’n bio op insta updaten.
Vita ging daarheen voor dans, en Elise deed daar ook een soort opleiding toch? Geen idee meer of ik dit zelf bedacht heb of wat
Ja geloof het wel. Vita deed een dansopleiding waarvoor ze een beurs had dacht ik
Dat huis in Leiden was toch geen 4 miljoen?? Dat kan ik gewoon never geloven…
Neeeee dat van haar opa!
Nee ik had het over opa haha
Ohhh oke! Dacht al, doe eeeeeeeeven normaal!
Ja nee dat had echt ge-wèèèl-dig geweest anders. Had Wout ook niet de druk hoeven te voelen van het uploaden op zijn kanaal.
Niet echt YouTube, maar omdat we het wel eens over BOOS hebben wil ik toch wel Pak de Macht aanraden. Sterk stuk over de Oeigoeren. Heb 40 minuten lang geïnteresseerd zitten kijken en voelde als een combi van explainer videos van NOS op 3 en ZML. Het is even wat groter onrecht bespreken als bijvoorbeeld moonpods
Haha de nieuwe vlog van Bonnie vind ik echt leuk (make over van dakterras). Je voelde gewoon de frustratie omdat het allemaal zo moeilijk ging. Ik had allang een klusjesman laten komen denk ik, wat een gedoe.
En die kast (=hout) gaat toch ook rotten in de regen
Maargoed, wel genoten van Wim en Til
Hebben jullie de video van Alice gezien? Zij zit nu ook slecht in haar vel, vond het heel verdrietig om te zien.
Die gaan ze nog lakken
En het is een tuinkast dus ik neem aan geïmpregneerd tuinhout
Ahh ik vind het wel aandoenlijk dat ze zoveel moeite doen om hun dakterras katfriendly te maken. Ik zou daar echt nooit zoveel moeite insteken haha, zeker omdat het de boel ook gewoon lelijker maakt. Maar goed ik heb niet voor niets geen huisdieren.
ja, oh m’n hart brak voor haar. vind het fijn dat ze niet de schone schijn ophoudt en eerlijk deelt hoe ze zich voelt, hoop dat dat al helpt en zag al heel veel lieve steunende reacties onder de video. maar baalde wel dat ze die druk zo voelt om door te blijven gaan omdat ze inkomen moet genereren. hoop dat verhuizen haar een beetje gaat helpen zich beter te voelen en fijn dat de tijd nemen haar ook al iets beter heeft doen voelen. och die lieverd, heb een speciaal plekje in mn hart voor die meid
Ik ben wel heel erg benieuwd naar het huis van Elise en Wouter. Ook omdat ze het steeds heeft over dat ze Marokkaanse invloeden heel mooi vindt. En dat zag je ook wel terug in hun vorige huis. Maar nu in het nieuwe huis hebben ze een bruine visgraat vloer en een plafond met van die ornamenten. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan combineren.
Haha ja het is wel super hoor dat ze het catproof maken. Bonnie zei ergens in de comments dat Sjakie een enorme kluns is en Poppy heel bang en snel schrikt, dus dan is het wel nodig. Kan goed fout gaan als ze van zo hoog vallen.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Alice is de enige YouTuber die ik trouw kijk. Zo verdrietig dat ze de druk voelt om content te blijven maken en hoopte dat haar kijkers haar een “tweede kans” zullen geven. Volgens mij heeft ze wel een lieve en trouwe community opgebouwd die het echt niet erg vindt als ze wat afweziger is en minder kwalitatieve video’s opneemt.
Oeps, wilde op @joe reageren! Sorry
Ohh zo sneu ja Ik vind de comments wel echt hartverwarmend, ben blij dat er zo gereageerd wordt