Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Dit is gewoon online pesten, met zn allen die reacties plaatsen. Komt volgens mij bij R.oddelpraat vandaan, dan weet je genoeg…

1 like

Oh walgelijk. Dat zegt genoeg idd.

1 like

@SoonSoonThings heb jij dat idee dat Robbert de vragen zelf bedenkt ook van r.oddelpraat vandaan?

Ik vind die reacties echt zo kut, word er echt een beetje boos van

1 like

Ik snap die haat op Robert echt niet, zijn concept is misschien niet heel origineel maar hij heeft goede gesprekken met leuke gasten. Hij flikt het wel zelf om een mooi persoonlijk gesprek te hebben, net zoals met Giel die bijvoorbeeld bijna nooit over zijn privé leven praat en het bij Robert wel doet.

26 likes

Ik vind het zo misplaatst dat Sint naar Edino gaat (een van de kinderen van Ruinerwolde) om wat af te geven en dat dan meteen op instagram zet. Wat wil je nu, een lintje? Gun die mensen wat rust.

53 likes

Hij deelt het zelf ook in zijn stories…
Misschien kennen ze elkaar al?

Edit: ik volg beiden niet naar anders had Cynth dat wel ergens gemeld gok ik…
Vaag hoor…

Het zal vast geroddel zijn ja. Maar geen idee wat een glimworm is.

1 like

Oh huh, zijn zij weer samen? Dacht dat hij verhuisd was en zij samen was met die huis vriendin van hun!

Ik kijk Bonnies vlog en Lisa heeft een “Leven na corona” spaarrekening. En ze heeft me geinfluenced hahaha

37 likes

Dat komt omdat jij heel beperkte ideeën hebt over relaties :pray: hun relatie veranderde maar ze kónden niet eens uit elkaar want wat is dat eigenlijk? Het leven is een flow en je moet altijd in het moment je authentieke zelf zijn :dizzy:

23 likes

Wie herinnert zich dit nog :joy:

20 likes

Ik herinner me alleen Laura Ponticorvo die
HOW DEEP IS YOUR LOVE
IT’S LIKE THE OCEAN
Compleet toonloos 30 keer in het niets zong.

72 likes

Heb meerdere keren met haar in de lift gestaan op school, meteen de neiging moeten onderdrukken om dat kerstlied te hardop te rappen

4 likes

Zodat wij ook kunnen meegenieten van haar barmhartigheid, terwijl we zelf met onze versteende harten thuis zitten. Als ze niet voor ons naar Curaçao kan moet het maar op een andere manier! Zo dankbaar voor haar vindingrijkheid om deze barre tijden voor ons wat draaglijker te maken :pray:t2::sparkles:

5 likes

Wat is een iced chai latte
Oh een chai latte maar dan iced

tenor (1)

27 likes

Omg ik weet nog dat dat hier gepost werd en toen ook video’s van het toptalent waar ze mee zong, en zijn cover van Perfect van Ed goddamn Sheeran woont sindsdien rent free in mijn hoofd.

8 likes

Haha ja ik vond dat ook zo’n droog stukje. ‘Oh dus het is gewoon hetzelfde maar dan iced’. Ja alsof het dan iets compleet anders is ineens. Iced latte macchiato is toch ook gewoon een koude latte macchiato.

6 likes

ooohoowoohooohoo oh woohohoho wooeeehoee

15 likes

Hahaha ja duurde ook echt superlang voordat Bonnie dat besefte. En vervolgens nam ze een iced latte, wat denkt ze dat dat is dan?!

2 likes

Its like NIRVANA
hit me HARDAAARR

8 likes