Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Wauw Sanneke heeft een baan bij Superbra! Lijkt me echt iets ontzettend tofs voor haar en ik hoop dat dit bevalt. Ik volgde een beetje haar struggles met de bijstand en het vinden van werk. Toen had ze eindelijk iets bij een klantenservice, zat ze heel de dag thuis in haar eentje achter de pc uitgefoeterd te worden door klanten. En nog wat dingen die ik echt super sneu voor haar vind :pensive: Maar nu mag ze aan de slag bij superbra!

Ik vond het wel waard om mijn enthousiasme te delen omdat ze nog wel YT’er is, en mensen hier zijn ook fan van superbra dus :hugs:

88 likes

Wat leuk voor haar!

3 likes

Dat lijkt me nou inderdaad iets voor haar. Tof! Hoop dat ze het naar d’r zin zal hebben!

1 like

of deze

14 likes

HAHA wtf is dit! Bedankt voor het delen.

3 likes

Wow
 wat
 intens

1 like

Ik schrijf al m’n wachtwoorden op in een boekje dat naast m’n pc ligt, werkt als een tiet.

2 likes

Als je superbra opzoekt dan vind je ook gelijk een foto van sanneke haha, viel me een tijdje geleden al op.
Maar echt leuk voor d’r!

8 likes

Producer: “Luister, ik heb het budget berekend, en als we de opnamestudio en het oogschaduwpalette doen, dan is er geen geld meer voor een locatie voor de videoclip.”
Laura Ponticorvo: “Nou, so be it”.

30 likes

Ik kan zelf al helemaal niet zingen hoor, maar wat isssss dit joh?

5 likes

Hahaha never forget dat ik mijn camera heb gekocht van deze beste man die ook in de grote rode elektronicagigant werkte en mij z’n clip (zonder geluid goddank) liet zien om te laten zien hoe de videobeelden zijn

39 likes

hahaahahahahahahaah i can’t

Effe showen dat ze een “bekend” persoon kent, net als haar bestie Typhoon en Rob Decay.
Nee echt heel typisch weer, dat ze even wil laten zien hoe goed ze is.

8 likes

Ik wil heel graag weten wat ze uiteindelijk nou in de mand heeft gedaan
 Iemand die dat toevallig weet omdat je haar (eer-)gisteren een berichtje hebt gedaan? Ik kan dat niet doen, want heb haar toen een kritisch berichtje gestuurd :sweat_smile:

3 likes

Ik zit het Wylde Pad terug te kijken. Worden ze nou ook betaald voor zoiets, vraag ik me af. Of is dat niet echt gebruikelijk in NL? Reclame etc is al extra fijn missch

Haha dat filmpje van laura is fout op zoveel verschillende manieren, maarrrrrrr ze kan op zich wel zingen toch?

2 likes

Vind jij dit mooi? Haha ik vind zelf dat laura niet kan zingen, er circuleren ook wat auditie filmpjes van haar rond die niet zo best zijn.

1 like

Ik vind boos nu een beetje irritant worden met hun verlengde pak de macht gedoe.
Vind pak de macht heel goed hoor. Maar maak dat programma langer dan als je sensatie wilt.
Ik geloof ook niet dat diegene die daar zogenaamd boos is zelf heeft gemaild.

15 likes

Jaa ik hoor hier ook niet per se iets slechts aan hoor! Ja ok ze is nogal schreeuwerig en het is niet m’n stijl, maar het is niet vals hoor :woman_shrugging:

3 likes

Niet vals zingen betekent nog niet dat je kunt zingen.

6 likes