Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Wat leuk voor haar, volgens mij wilde ze dat al een tijd! :slight_smile:

2 likes

Ik hoor hele andere dingen maar dat maakt niet uit :slight_smile:

2 likes

Ik vind dit dus wel echt horror😂

1 like

Maar al zou dat waar zijn, dat maakt dan toch weinig uit? Hij heeft interessante gasten, die vaak ook dingen vertellen of delen die niet in elk roddelplaatje staan. Het gaat in dit format toch ook amper om de vragen die aan hem gesteld worden, maar juist het gesprek dat ontstaat?

2 likes

Oh zeker het gesprek vloeit er ook uit.

Noor aka Queenofjetlags is ook onderweg naar Ibiza.
Iedereen naar Ibizaaaaaaaa whoop whoop

4 likes

Ik kijk nu de tompouce mukbang van Mascha. Staat er deze comment:

Die persoon heeft duidelijk niet de aardbeien plukken vlog gekeken :rofl: Als er íemand een mening heeft en die verkondigt, dan is het Gregor wel :joy:

21 likes

Ik denk dat ze Mascha en Gregor door elkaar haalt.

21 likes

Nou wanneer gaan wij dan. Ik voel me achtergelaten.

1 like

Zeg maar! Zijn toch beide digital nomads.

Ja en hoe moet zij anders haar hypotheek betalen??

3 likes

True! het is ook een werkvakantie met vriendinnen. Dus weer even minder zorgen om de hypotheek, gelukkig zeg.

Ik weet eigenlijk niet of die Sander nog nieuw werk uitbrengt of iets?

3 likes

Mixtapes geloof ik

5 likes

Conor&Brittany hive!!! Breaking news: nu hun kind 2 is hebben ze alles bereikt wat ze wilden bereiken met hun kind non-binair opvoeden en nu noemen ze hem toch maar een jongetje (in goed overleg met de peuter uiteraard). :pray:

28 likes

Hoe is dat kind al 2??? :scream: Het voelt als gisteren dat ik hun video over het voelen van de bevruchting keek.

25 likes

Maar… dat kind komt juist nu toch pas in de leeftijd dat het te maken gaat krijgen met gender stereotypes? Ik snap het niet

13 likes

Exact, niet meer het probleem van de ouders. Nu zoekt het kind het zelf maar uit. :stuck_out_tongue:

4 likes

Hij heeft z’n baard weer terug! Wat een opluchting

1 like

Vond zijn interview met André van duin inderdaad erg goed!

Onder de insta post van Giel (stuk TV) hebben veel mensen kritiek op Robert en noemen hem glimworm. Krijg niet helemaal duidelijk waar dat vandaan komt?

2 likes