Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nee, je bent eerder de lul als je het via je browser regelt want daar kunnen ze veel makkelijker bij. :wink:

Bij een password manager kan je aangegeven dat je device is gestolen. Je account kan je dan alleen maar op een bepaalde manier unlocken en men kan niet bij je kluis (waar alles is opgeslagen). Daarnaast heb je nog 2 staps verificatie als je dat hebt ingesteld en kan men sowieso dus niet overal inloggen met alleen emailadres en wachtwoord.

Sowieso , zoals @tessel aangeeft - www.laatjeniethackmaken.nl
Ik heb het boek van hem ook aangekocht en laat je toch anders kijken naar wat je met je computer/telefoon doet.

4 likes

Voordat ik mijn manager het wachtwoord laat invullen moet ik hem altijd eerst ontgrendelen met mijn wachtwoord of vingerafdruk. Daar zit dus nog een extra stap beveiliging in + je kunt inderdaad aangeven dat je apparaat gestolen is zoals @colorito zegt.

Ik raad het echt iedereen aan. Het is makkelijker en veiliger!

1 like

Sta je dan ook nergens automatisch ingelogd op je laptop of telefoon?

Op sommige plekken wel, maar op websites met gevoelige informatie/webshops log ik altijd uit.

4 likes

Ja Daniel Verlaans boek ‘Ik weet je wachtwoord’ is echt een aanrader! Daardoor krijg je ook wel motivatie om het een en ander aan te pakken.

3 likes

Mag je nu ook al niet meer zelf bepalen wat SELFcare is :joy::joy: mijn god. Alsof selfcare buiten wandelen is? Ga nog liever dood dan dat ik ga wandelen. Iew

20 likes

Ligt eraan welke browser maar je kan vanuit chrome bijvoorbeeld makkelijk importeren naar een password manager: Move your passwords from Chrome to 1Password

1 like

Hmm ik vind Jennie die bitcoin handelt en actief promoot of zelf gels verdiend door affiliate linkjes wel iets anders dan Bonnie die gewoon eerlijk haar eigen ervaring deelt en zich kwetsbaar opstelt.

Ik ben absoluut met je eens dat influ’s beter en eerlijker over ingrepen/botox/fillers moeten communiceren (niet alleen het letterlijke gevaar van blind worden, maar ook de schade die het op een andere manier met zich meebrengt) en daarin hin verantwoordelijkheid moeten nemen.

Ik vind echter niet dat het vb wat jij nu noemt (filler bij de ogen of neus) nu van toepassing is bij Bonnie.

2 likes

Voor iedereen die zo’n passwordmanager gebruikt, is dit dan veel veiliger dan de optie via je telefoon? Ik laat mijn iPhone gewoon mijn wachtwoorden opslaan en als ik ergens wil inloggen moet je dat ook ontgrendelen met faceid, dus dat klinkt wel hetzelfde als @Totoro de passwordmanager omschrijft.

2 likes

Volgens Daniel Verlaan is iCloud best prima zolang je daar een goed en uniek wachtwoord hebt met 2 staps verificatie. Chrome maakt minder goede wachtwoorden.

2 likes

Josh V is verloofd! Ben nu al benieuwd naar haar bruiloft, denk dat die echt mega wordt

28 likes

Ben benieuwd wiens bruiloft grootser zal zijn: Queen of jetlags of Josh.

7 likes

Geen tijd om dit te photoshoppen, maar door jouw post moest ik meteen hieraan denken haha:

48 likes

@Loveisafourletterword maar je beveilig je pc of laptop toch ook met een ww pincode?

@colorito en als je dan via je mobiel of een andere pc of laptop wilt inloggen of op 4g of weet ik het, dan moet je 1 voor 1 dat rare wachtwoord gaan intypen van 20+ unieke tekens etc? Ik ergerde me er enorm aan. ( Ik heb op kantoor meerdere pc’s en thuis ook verschillende apparaten, en bij Netflix op laptop tv tablet mobiel etc) hoe zit dat dan?

Sorry even advocaat Vd duivel want ik vond het niet fijn werken maar ben miss nog te overtuigen om het nog een keer te proberen.

Voor sommige belangrijke dingen zoals bedrijfsinlog in backoffice gebruik ik op vreemde IP adressen een verificatiecode via een app. Of tweestaps verificatie via code per sms.

1 like

Ik zag vandaag in de comments bij Bonnie een aantal mensen zeggen dat ze helemaal duizelig worden van deze camera of juist van de vorige, en ook iemand die daaraan toevoegde dat ze wel een beetje rekening mag houden met haar kijkers (met best wat likes). Dan denk je natuurlijk ‘okee doei!’ maar dat mag je niet zeggen want je moet je kijkers behouden. Lijkt me echt vervelend

7 likes

Ik snap sowieso nooit waarom mensen altijd zeiken over kwaliteit van t beeld of geluid, tenzij het echt erbarmelijk is wat ik bij Bonnie nooit heb opgemerkt. Men kan zeggen over haar en haar vlogs wat ze willen maar het ziet er altijd prima uit. Echt irritant dat je dan meteen zeikkinderen moet pleasen als er af en toe een stukje een beetje shaky is.

11 likes

Nou ik zou echt denken dikke doei hoor als ik Bonnie was, sorry maar dan kijk je toch gewoon niet hahahaha, Bonnie dr probleem uiteindelijk dan toch. Dan moeten ze eens naar Mascha kijken, dat is pas achtbaantv

18 likes

Jaa mensen zijn zeikerds online, maar als je dan een weerwoord geeft heb je het helemaal gedaan.

1 like

Inderdaad. Als er 1 youtuber eens een beetje meer op kwaliteit mocht letten is het Mascha, maar dat gaat nooit gebeuren lol. Die denkt gewoon zo ik heb weer een paar minuten vastgelegd en zoek het uit.

11 likes

Alwin die hengelt ook naar spon. Dacht eerst oh hij heeft vraag aan zn volgers over een pc. Maar zn een van laatste story gaat over hoe duur een imac is

4 likes