Ja maar hoe chill is dat. Mascha is echt het levende voorbeeld van optimaal leven met minimal effort
Ja absoluut. Ik zou niet met haar levensstijl willen ruilen maar het financiƫle comfort lijkt me geweldig.
Dat je kadootjes via de post als een snob gaat cancellen omdat het niet bij je past maar nog wel met een serieuze kop durft te zeggen dat je heus niet rijk bent vind ik een tweede maargoed, die discussie is al 20 keer voorbijgekomen.
Ik denk dat Mascha zichzelf pas echt rijk zou vinden als ze in de Quote 500 staat.
Minstens ja. En dan zou ze nog zeggen dat die en die echt veeeel rijker zijn en dat ze zelf nog steeds haar boodschappen moet bestellen. Sheās still Massie from the Block hoor.
Er zijn meerdere password managers, jij had er eentje waar je niet tevreden over was maar lijkt me zonde om nu andere te ontmoedigen er eentje te proberen. Kijk even naar de tips van Daniƫl Verlaan of zoek even welke goed bij je past.
Maar wie zou dan het rijke gezin zijn mochten ze meedoen aan steenrijk straatarm???
Willem Alexander en Maxima
Bill en Meliā¦ oh nee
Dit @tubing dat rare wachtwoord met twintig tekens heeft een functie. Namelijk dat hij zeer lastig te kraken is, een stuk lastiger dan wachtwoorden die makkelijk te onthouden zijn of op meerdere plekken gebruikt worden. De goede password managers die ik ken geven trouwens ook de optie om wachtwoorden bestaande uit random worden te genereren. Die zijn beter te onthouden, maar wel veilig. De rompslomp weegt gewoon op tegen de toegenomen veiligheid. Kan de hierboven genoemde leestip ook aanraden. In āIk weet je wachtwoordā wordt onwijs helder uitgelegd waar je bang voor zou. moeten zijn en hoe belangrijk het is om je goed te beveiligen. Zelfs als dat meer tijd vereist.
Ik reageer hier eigenlijk nooit maar die berichten over wachtwoorden zetten me aan het denken, omdat ik ook zoān 3/4 wachtwoorden heb die ik bijna overal gebruik. Ik zou bijvoorbeeld wel graag er iets aan doen (leuk projectje in de vakantie), maar je maakt overal zoveel accounts aan dat ik totaal geen overzicht heb welke wachtwoorden ik zou moeten vervangen. Is hier ook een bijpassend topic voor op het forum?
Je kan ook beginnen met een password manager en gaandeweg je wachtwoorden aanpassen. Je hoeft het niet in Ć©Ć©n keer helemaal te doen. Maar 3-4 wachtwoorden is wel heeeel onveilig. Je kan op haveibeenpowned checken of er ergens al gegevens gelekt zijn.
Ik vind het juist zo irri als ik een melding krijg van je bent ergens anders ingelogd!! Ja kut dat ben ik zelf.
Haha tot dat je het een keer niet zelf bent
Ja zo kreeg ik laatst een mail dat mijn e-mailadres bij Zalando was gewijzigd. Dat wachtwoord was ik vergeten te wijzigen en toen heeft er dus iemand in kunnen breken en de gegevens aan kunnen passen. Als ik geen beveiligingsmelding van Zalando had gekregen had ik dit gewoon niet geweten totdat ik een dikke schuld had openstaan ofzo. Nu heb ik het binnen 5 minuten kunnen oplossen.
Ohh ja zo wordt dus gefraudeerd met pakketjes enzo.
Ik sla alles op in Chrome maar om dat in te zien moet ik ook een wachtwoord opgeven. Verder genereer ik random wachtwoorden. En ik denk maar zo, voor de echt belangrijke dingen moet je sowieso via tweestapsverificatie inloggen of met je DigiD dus dat komt wel goed. Maar ik zou wel eens kunnen nagaan welke sites nog een simpel wachtwoord gebruiken.
Google heeft zoān overzicht, https://passwords.google.com/. Dan kun je meteen ook alle zwakke en gelekte wachtwoorden inzien en veranderen in sterkere.
Leonieeee je bent zoān leuke meid maar WAAROM vermink je jezelf met die ordinaire nagelsš¤®
Haha wow
Wie
Lees het met een knipoogš¤£