Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Bonnie heeft nu net zo’n kin als ik, want ik niet mooi vind aan mezelf. Grappig dat het zo verandert per persoon.

4 likes

Ja ik vind het bij Bonnie voor zover ik nu kan zien wel mooi, maar een vriendin van me heeft zich ook aan haar kin laten opereren en daarbij vond ik het voorheen eerlijk gezegd mooier. Ze heeft nu echt een heel puntig kinnetje. Maar goed ze is er zelf wel heel blij mee gelukkig, maar zo zie je maar weer dat smaken verschillen.

Lijkt me trouwens sowieso wel een risico bij zo’n ingreep, stel dat je het eindresultaat minder vind dan voorheen?

1 like

Volgens mij kunnen ze tegenwoordig aardig goed met bepaalde programma van te voren laten zien hoe het eindresultaat gaat worden.

1 like

Ik herken dit heel erg met borstvergrotingen, ik en 3 vriendinnen/kennissen hadden kleine borsten, de andere 3 hebben die nu allemaal laten vergroten gedurende de jaren, waardoor ik inneens zo’n uitzondering ben op het schoonheidsideaal binnen mijn omgeving.
Ik denk dan ooh schijnbaar is het iets om je voor te schamen of om onzeker over te zijn, waardoor ik er ook over na ben gaan denken. (Even zwart wit)
Maar zo werkt het grootser ook in de maatschappij denk ik. Kleine borsten worden zo steeds meer een ‘afwijking’ net als grotere neuzen, dunne lippen etc.

Dan wordt er toch eigenlijk een probleem gecreëerd die er niet is vind ik, waar je zelf ook aan bijdraagt door eraan mee te doen.

27 likes

Het scheelt dat het bij Bonnie geen operatie was maar fillers die op den duur oplossen en het effect dus verdwijnt. Echt kut als het eindresultaat minder blijkt maar dan gaat het dus ook vanzelf weer weg. Kan me voorstellen dat de overweging om dat te laten doen ook anders is dan om je te laten opereren (wat een permanent effect heeft denk ik dan?)

3 likes

Rare humor heeft die gast :sweat_smile:

Moet eerlijk zeggen: was oprecht verbaasd dat zoveel mensen zijn boek hadden gekocht, maar tegelijkertijd dacht ik dat mentale gezondheid momenteel wel zo’n belangrijk onderwerp is dat het misschien wel het momentum was om een boek uit te brengen. Goed om te weten dat we hem gewoon echt niet serieus hoeven te nemen dus.:v:

Ik luisterde laatst ook naar die ene podcast van hem Lisa en Bradley(?). En daar kwam wel naar voren dat hij zo’n “je mag tegenwoordig niets meer zeggen” type is. Hij zegt het letterlijk. Heb het kort daarna afgezet want merkte dat ik hem toen pas echt irritant vond en blijkbaar niet genoeg video’s had gezien om die conclusie eerder te trekken :joy::sweat_smile:

7 likes

Mert van Teske heeft een samenwerking met Vice en Bol punt com waarbij hij in een video van 40 minuten aan de slag gaat met planten. Vind hem zo sympathiek. Valt wel mee uiteindelijk hoeveel hij weet van planten verzorgen, geeft hij zelf ook toe maar hij gaat ook helemaal stuk om zichzelf :joy:

Kan de video niet insluiten, maar voor de liefhebbers: link

Er gebeurt echt nauwelijks wat in de video maar toch de volle 40 min bekeken. Kan ook komen doordat ik werk aan 't uitstellen ben, dat dit opeens zo interessant is :sweat_smile:.

14 likes

Wat relaxend om te kijken, lijkt wel asmr haha

3 likes

Als jij nu een foto zou posten van je ristorante pizza zou ik ook zin in pizza hebben nu 🥲

Sterker nog, ik heb nu zin in pizza :rofl:

3 likes

Ristorante pizza quattro formaggi is de beste diepvriespizza ooit

11 likes

Net als bij de Italiaan 🥲

3 likes

Ik nu ook

6 likes

Ja ik wilde gedachten posten over influencers in Qatar en plastische chirurgie maar eigenlijk heb ik nu meer zin om na te denken welke pizza restaurants in de buurt ik nog moet uitproberen.

3 likes

Ik heb besteld :pizza:

2 likes

Over het Bonnie met fillers topic: ik vind t wel eng dat niemand in de comments van de video, ook Bonnie niet, het over de risico’s van fillers heeft. Niet specifiek de kin-filler, maar bij de neus in de buurt is er een kans dat je blind wordt (dat was nou net degene waar ik over nadacht, haha. Ga ik dus nu niet meer doen.)

4 likes

Maar je geeft het antwoord zelf al, fillers bij de neus/oog gebieden, en die van haar zitten 10 kilometer lager in d’r gezicht dus?

7 likes

Vind dat niet echt relevant voor haar video, alleen als ze haar neus zou laten doen

Noem jij bonnies gezicht nou 10 km lang ?!

27 likes

I agree, er zijn influflu’s die hun hele gezicht volgooien met fillers en die hebben het nooit over de eventuele risico’s (of uberhaupt eerlijk zijn dat ze fillers hebben :joy:), maar dan zou het nu Bonnie’s verantwoordelijkheid zijn met fillers in haar kin :face_with_monocle:

1 like

Nee dat klopt dat het voor haar niet zo risicovol is, maar als je ziet hoeveel mensen geinfluenced raken (in comments en ook hier op forum zie je het al) en nu ook denken oh fillers zijn een makkelijke oplossing voor mijn probleem, maar niet weten dat er risicos aan vast zitten. Denk dat het wel een goed idee zou zijn geweest om iets in de video te zeggen over de negatieve kanten, een soort disclaimer, zodat mensen niet gelijk naar de dokter rennen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes