Alwin die totaal verbaasd is dat single vrouwen mooie fotos van zichzelf maken. En dat als vrouwen een nieuwe profiel foto hebben dat mannen dan ineens berichten gaan sturen.
Hoe moet je anders mannen lokken in dit tijdperk Alwin.
kijk maar uit, voor je het weet zit-ie in je dm!!!
En hij raad ook alle influencers aan om te zorgen voor een vast inkomen naast je youtube inkomsten! Zegt er wel meteen bij dat hij dat zelf ook tot op vandaag niet heeft gehad, maar ach.
En deze vaste inkomsten komen voort uit een samenwerking met een pizza bezorg service.
Heb dit niet gekeken. Maar gratis pizza en geld toe krijgen klinkt mij als een chille deal.
Mij ook, absoluut. Het is dat toontje waarmee hij het weer brengt: Volg mijn voorbeeld. Hij zegt telkens dat hij niet snapt waarom hij arrogant over kan komen maar hij is wel constant.
Ik kijk heel af en toe zijn vlogs maar mij niet opgevallen dat hij telkens benoemt arrogant over te komen (althans dat niet snappen)
Is bij hem meer een manier van praten denk ik ipv echt overschatting
Laura ponticorvo krijgt een meisje
Maarrrrre Alwin heeft toch wel een eigen productiemaatschappij? Smoking dog geloof ik. Had ie iig toen met Saske en ze maakten toen ook dingen voor anderen.
Vind hem wel veel professioneler dan alle dagelijkse vloggers.
Nee gewoon de Vegan Pizza Bar
En die reeels zijn best vet geworden, ik wil nu ook pizza
Af en toe vind ik hem best relatable vanwege zijn angststoornissen (heb ik ook last van) maar hij is toch wel ook wel vaak wereldvreemdâŚ
Blijft mij nog steeds bij dat hij in een video aangaf boodschappen te kopen en deze zakelijk kon aftrekken omdat hij het gebruikt voor een video. Alleen om die reden maakt hij deze videoâs âwant eten moet ie tochâ. Lekker leventje zo als âinfluencerâ en alleen maar videoâs maken waarbij je alles van de belasting kan aftrekken.
Huh dus hij heeft letterlijk gezegd dat hij enkel food videoâs maakt zodat hij zijn eten van de belasting kan aftrekken? Kan ik me niet voorstellen
En alleen maar slim toch om eten dat hij gebruikt voor videoâs van de belasting af te trekken, is zân werk
Haha zo leuk, ik heb dat 2 weken geleden ofzo ook gedaan. Ik had zoân zin in vakantie dus toen ging ik maar haar vlogs kijken (had zelfs al eerder honeymoon van de foefs gekeken en jaloezie gevoeld )
En nu kijk ik de sri lanka vlogs. Die komen uit 2015 en ze zijn echt jonkies. Ze praat ook heel anders. Wel leuk om te zien ook.
Echt #firstworldproblems, maar wil zoo graag op vakantie en dit is toch een soort uitlaatklepđ
Joey Jaq gaat steeds vaker live op insta (en dan kan je mee doen)en ik vind dat echt leuk. Een goede aanvulling op filmpjes maken haha, zo vind ik zân hysterie wel heel grappig en gezellig (zolang hij niet die TONG uitsteekt)
Weet niet meer precies welke video, maar het kwam ook ongeveer terug in inkomsten video. âIk zal toch geld moeten uitgevenâ â eten kopen voor videoâs om zo winst te drukken.
Kan me herinneren dat hij het daadwerkelijk wel heeft gezegd maar geen zin om dat op te zoeken. Deze video stond mij in ieder geval bij waarin het dus ONGEVEER ook zo terugkomt.
Ik denk dat ie missh bedoelt dat hij zijn boodschappen van belasting teruggaaf kan betalen?
Dus bijv: 1e kwartaal doet hij aangifte van omzet + belasting afdragen, kosten aftrek = krijgt hij btw terug 200 euro en dan kan hij die maand ineens voor 200 euro âgratisâ boodschappen doen!
Ik vind hem ook echt geweldig, die stories over pindasaus ook denk dat hij echt een gevalletje you hate him or you love him is
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, als je standaard BTW terugkrijgt van de belastingdienst dan gaat er iets niet goed in je bedrijf. (Meer kosten dan opbrengsten).
Als 50 euro voor een maaltijd/boodschappen de grootste zakelijke investering is, dan is dat zowel een luxe als een beetje gierig vind ik.
Ik herkende Bonnie gewoon bijna niet op haar laatste Instagram post No judgement verder, het viel me gewoon op hoe anders ze eruit ziet nu, zeker zo van ver af terwijl je er âvlugâ voorbij scrollt. Vond haar video van zondag ook echt goed en superfijn dat ze zich er zo goed bij voelt nu
Bedoelde meer in algemene zin (kosten, opleiding aanschaf spullen etc) en dat hij dan denkt; ânou ik heb geld teruggekregen ga ik boodschappen van doenâ wat resulteert in uitspraak: âIk kan mijn boodschappen vd belasting aftrekkenâ. Maar heb de video niet eens gezien dus geen idee tbh
Heeft ze haar reactie mogelijkheid beperkt op insta?