Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Lijkt me ook een risico om jaren fillers te gebruiken. Mijn schoonmoeder heeft heel lang achter elkaar fillers gehad en dat ging altijd goed maar nu heeft ze hier heel veel klachten van. Ze moet nu Prednisone gebruiken omdat het anders opzwelt. Ze kan nu ook nog geen corona vaccinatie krijgen omdat fillers op het vaccine reageren en zij dus sowieso al last heeft.

6 likes

Gaan we nou ook allemaal scenarios verzinnen wat er allemaal fout zou kunnen gaan omdat ‘je iemand kent bij wie het zo ging’ ? Ze heeft het voor de 1e keer gedaan, misschien wil ze het over een jaar wel helemaal niet meer, of wil ze iets anders of bestaat er inmiddels iets anders etc.

4 likes

God dat Elise Boers reclame maakt voor fucking Merci voor Moederdag en dan in een reel bij zichzelf die chocola in haar brievenbus stopt :sweat_smile: Dat is toch echt creatieve armoede of wat

22 likes

Nouja verzinnen, lijkt me een reeël gesprek om te voeren over vloeistoffen in een lichaam spuiten om een schoonheidsideaal te behalen dat wordt beinvloed door het eenzijdige picture perfect social media plaatje.
Fillers zijn pas een paar jaar zo hevig in gebruik en het is heel goed om het over de lange termijn risico’s te hebben waarvan ze nog helemaal niet zo bekend zijn. Ik weet niet wat je hebt meegekregen van de (ernstige) complicaties bij borstvergrotingen maar het gesprek over bijwerkingen en complicaties is gewoon heel belangrijk om te voeren, en zeker wanneer je online alleen de positieve en aantrekklijke kant ziet.

43 likes

Dat is alleen bij het moderna vaccin toch? Wel heftig overigens van je schoonmoeder. Ik heb inderdaad ook wel eens dat mn lippen op random dagen opzwellen (maar waarschijnlijk niet zo heftig)

2 likes

Ik geloof er geen fuck van dat zij Merci met een stok aanraakt als ze er niet voor betaald krijgt :joy:

10 likes

Volgens mij niet alleen met Moderna want ik kreeg zelf Pfizer en ze vroegen van te voren ook aan mij of ik recent fillers had genomen!

1 like

Is niet haar bank, misschien daarom haha

3 likes

Ik ga dinsdag toevallig voor dezelfde behandeling dus dan volgt een :sparkles: review. :sparkles: #nospon

7 likes

Go Bonnie indeed! Wat ik wel dacht: omg is dat ook iets wat als niet ‘mooi’ beschouwd wordt?! Is dat ook weer iets waar we ‘ons’ druk over moeten maken?! Hiermee bedoel ik niet dat Bonnie zich hier niet druk om mag maken/dat het stom is dat ze er iets aan doet
 Maar vooral zo stom dat schoonheidsidealen bestaan

5 likes

Ik snap iets niet
 Charlotte Blitz heeft haar vogel weggedaan naar voliùre van haar ouders omdat ie alleen zielig is. Tot zo ver logisch (is ook zielig een parkiet alleen).

Maar waarom had ze die vogel dan toch al jaren? Haar ouders fokken nota bene die beesten? Als er commentaar op kwam onder een vlog kwam er altijd direct een reactie dat het niet zielig was (en de kooi niet te klein).

Bekruipt me meteen het idee dat ze die vogel niks meer aan vindt nu ze een vriend heeft. Os dat erg onaardig van me?

9 likes

Nou ja dan is het voor zowel de parkiet als zijzelf een mooie oplossing toch?

8 likes

Ik bedacht mij vandaag iets. Ik weet dat er hier mensen zijn die zich ergeren aan Annemerel haar ding met dingen tellen en jaartallen het vieren als dat voor haar een speciaal moment is. Maar zij is wel een van de weinige influencers die al lang in het vak zit en die ik niet hoor (voor zover ik heb meegekregen) over manifesteren e.d. en dat vind ik wel verfrissend!
Ik merk namelijk dat steeds meer vloggers die eerst wat nuchterder overkwamen online steeds meer die kant op gaan.

7 likes

Ja dit soort dingen zijn onnodig en onaardig. Je weet het niet en door het wel te zeggen, help je alleen maar een roddel de wereld in.

9 likes

de lat ligt wel erg laag dan. Enige Nederlandse vlogger die ik nog volg is Diana, maar die heb ik tot nu toe daar ook niet over gehoord.

11 likes

True, maar haar reacties waren altijd heel ontkennend als iemand iets over die vogel zei. Ben benieuwd waardoor ze nu ineens wel ‘het licht’ heeft gezien
?

2 likes

Tja. Je kan er over speculeren maar ik zie niet in waarom je dat zou willen.

4 likes

Ze heeft ook een vogeltje erbij genomen omdat ze het zielig vond maar dat was geen match. Het is niet iets wat ze zomaar heeft besloten denk ik.

Ja en sorry maar waarom zou dat erg zijn? Ze heeft dat beest toch niet in de vuilnisbak gegooid, die woont nu gewoon ergens anders. Ik ben dol op mijn huisdieren en zorg goed voor ze maar mensen kunnen zo doordraven dat je alles maar voor ze over moet hebben. Als jij om wat voor reden dan ook niet meer voor een huisdier wil zorgen en je hebt een goed nieuw huisje voor ze, niks aan de hand toch?

24 likes

Doet me denken aan iemand met wie ik ooooit bevriend was, die had een rat die ze niet meer zo leuk vond en die heeft ze gewoon in de tuin vrijgelaten.
Had ze ook kunnen doen met die vogel, dus vind het nog wel netjes dat ze die vogel naar haar ouders gedaan heeft

1 like