Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Haha jezus wat slecht! Volgde Anna vroeger echt met plezier en vond haar echt een interessante/slimme businessvrouw, maar daar is echt niets van over. Wat een arremoei.

Er werd trouwens precies een kritische comment weggehaald toen ik ah lezen was :smirk: Geloof dat het merk ook een trommeltje heeft opengetrokken om mensen te laten reageren met ā€œik gebruik het ook echt topā€ šŸ„²

8 likes

Denk dat ze zelfs mensen inhuurt om te commenten of dat juist weg te halen. Vraag me altijd af hoe ze die inwerkt: ja alles wat negatief verschijnt aub weghalen en die mensen blokkeren?

3 likes

ā€œPositive vibes onlyā€

1 like

dit is niet waar, de grootste trigger om een ingreep te ondergaan is iemand kennen in je directe omgeving die het heeft gedaan of door iemand worden gewezen op de mogelijkheid.
advertising speelt en kleine rol en word je pas vatbaar voor nadat iemand anders het idee in je hoofd heeft geplant.
Heel interessant onderwerp vind ik dit.

17 likes

Ik ook, maar ook wel erg dubbel. Als influencers het verzwijgen dragen ze bij aan een onrealistisch schoonheidsideaal waar ā€˜wijā€™ ons slecht door voelen omdat wij er niet van nature aan voldoen. Als ze vermelden dat ze ingrepen hebben ondergaan om dit uiterlijk te bereiken is het eigenlijk ook weer niet goed want dan ā€˜influenceā€™ je anderen of plant je ideeĆ«n in mensen hun hoofd, over dingen waar ze anders misschien niet bij stil hadden gestaan. Damned if you do, damned if you donā€™t.

6 likes

het gekke is dus dat ze hebben gekeken wat de invloed is van het vermelden van de ingreep door aan de ene groep proefpersonen een afbeelding te laten zien met ā€œlet op deze lichamen zijn onrealistischā€ en aan de andere groep zonder de waarschuwing, dat de proefpersonen die de waarschuwing hadden gezien dat beeld meer nastreefden dan de groep die die waarschuwing niet hadden gezien.
wat anderen van nature hebben streef je minder na dan wat anderen hebben laten doen, omdat van nature hebben geen optie is en laten doen wel.
hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg

11 likes

Jij hebt toch zelf ook fillers/Botox? Of heb ik dat mis?

Jaa dat het maakbaar is of een keuze, doet ook veel voor het gevoel dat je het zelf in de hand hebt dat je er zo uitziet en overtuigd denk ik sneller om ook iets te laten doen. Ik vond het ook interessant en heel dubbel.
Mijn eerste reactie is vaak een beetje bozig op mensen die uit onzekerheid iets hebben laten doen omdat ze bijdragen aan het creƫren van een beeld wat nog minder realistisch is en daardoor het probleem in stand houden. (Terwijl ik het ook wel snap)

3 likes

Jaaa Shifra is idd bevallen!

https://www.instagram.com/p/COYH-kyjckV/?igshid=27ctmbd6k0mi

7 likes

Wat goed dag ze het lekker lang stik hebben gehouden en echt tijd voor zichzelf hebben genomen.

4 likes

Ja botox frons en voorhoofd

3 likes

Maar hoe zou dat bij influencers zijn? Denk dat veel mensen Bonnie toch wel als een soort vriendin of in ieder geval een ā€œnormaalā€ persoon zien en niet als celebrity.

3 likes

aahhh wat fijn dat ze zo lekker lang offline zijn geweest! Hoop dat alles goed met ze is gegaan/gaat

2 likes

Nee klopt. Vind dat ook wel wat hebben. Eerst lekker in je kleine bubbel en later komt de rest van de wereld wel

Dat is ook precies waar mijn verbazing lag. Toen ik haar 4-5 jaar gelden ben begonnen te volgen kon ik me wel redelijk met haar identificeren ofzo, en dat is de laatste tijd toch steeds minder aan het worden.

1 like

Ah, zo fijn dat de kleine er is van Hans en Shifra. Groot gelijk dat ze eerst lekker samen genieten en het niet direct delen :slight_smile:

4 likes

ja precies, dat denk ik ook! Ik denk dat zij onder ā€œiemand uit je directe omgevingā€ valt

3 likes

In de comments staat ā€˜gefeliciteerd met Olivierā€™, geeeeen idee of dat klopt!

3 likes

Oh sorry verkeerd gelezen!

1 like

Ik zie het nergens staan, denk dat ze het verwijderd heeft?