Ik heb ook een onderontwikkelde onderkaak en daardoor ook zo’n profiel als Bonnie. Ik was me er nooit heel bewust van totdat we op de middelbare school elkaar en profile moesten natekenen. Door één rotopmerking van een klasgenoot ontstond de onzekerheid er over. Een kaakoperatie vond ik echter te heftig. Fillers zou ik wel ooit overwegen.
Ik vind fillers zo tricky, ik heb het ook wel eens overwogen (heb ook geen scherpe kaaklijn). Maar als je het effect dan supermooi vindt moet je de rest van je leven meerdere keren per jaar honderden euro’s neertellen om dat effect te behouden. Ik durf al niet eens te beginnen aan extensions uit angst dat ik dan nooit meer genoegen kan nemen met m’n eigen bosje maar goed in influencer land is dat (geld) minder een issue natuurlijk.
Ik vind het echt erg om te lezen dat “we” er soms maar 1 opmerking voor nodig hebben om ergens onzeker over te worden zo zonde!
Een vriendin zei een keer tegen mij: ik vind jou neus eerder groot dan klein. Ik had serieus tot die tijd mijn neus nooit uitvoerig bekeken, maar sindsdien dus wél.
Bonnie wordt natuurlijk ook extra vaak geconfronteerd met haar “imperfecties/onzekerheden” vanwege die camera continu. Ik vind het goed dat ze er iets aan heeft gedaan als het voor haar dit positieve effect heeft.
Ja ik denk ook dat het jongetje misschien al geboren is! Ze wilden het duidelijk eventjes stil houden wanneer het precies geboren zou worden etc. Lijkt me daarom logisch dat het misschien al twee weken geleden oid gebeurd is!
Volgens mij is dat vrij standaard voor het geval er toch ergens asbest zit wat niet duidelijk is en de huidige eigenaar ook niet weet.
Er zolang je er niet in gast zagen of hakken (zodat er geen stof vrijkomt) is er verder ook niet zoveel aan de hand
alhoewel op basis van 1 aflevering ik dusdanig weinig vertrouwenin hun kluskunsten heb dat t me weinig zal verbazen als ze precies dat doen omdat ze geen idee hebben dat het überhaupt asbest is…
Ik had het wel interessant gevonden als ze het financiële aspect ook had meegenomen inderdaad. Ik heb werkelijk geen idee hoe duur zoiets is, maar ik kan me voorstellen dat het voor haar nu makkelijker is dan een paar jaar geleden om dit te laten doen (zeker omdat het een terugkerende kost is).
Dat hoeft ze uiteraard niet te bespreken als ze dat niet wil (en het is ook geen promotiepraatje tegenover haar volgers), maar het was wel interessant geweest, omdat ze ook benoemt dat ze achteraf misschien spijt heeft dat ze dit niet eerder heeft laten doen. Ik kan me voorstellen dat de kosten ook een aspect zijn dat je meeweegt in of je dit gaat doen.
Ja precies. Je spreekt het dus af in de zin van:
Wij als verkopers hebben er geen wetenschap van dat er nu asbest aanwezig is, voor het geval dat er wel is…(en dan vervolg afspraken over vergoeding termijnen etc denk ik)
Je kunt denk ik nooit bij zo’n groot stuk land zeggen; wij weten zeker dat er geen asbest zit. Tenzij je dat uitvoerig hebt laten onderzoeken, of het pand is van een bepaald jaar of voldoet aan bep normen en materialen die veiligheid garanderen
Is niet per se mijn terrein van expertise maar vroeg het me af
En eens! Die hipsters gaan lekker slopen en hakken
Ja inderdaad, vooral in de puberteit.
Niet echt een uiterlijke onzekerheid, maar op mijn 15de had mijn toenmalige beste vriendin mij eens verteld dat ze had gehoord van een jongen dat ik niet kon zoenen haha en zelfs daar heb ik me toen nog wel een paar jaar onzeker over gevoeld Maar goed laat staan als iemand een onnodige rot opmerking maakt over iets waar je helemaal niks aan kan veranderen (of niet zonder ingreep)
Mijn moeder kijkt ook Bonnies vlogs (vraag me niet waarom, ze is ook fan van Alwin omdat ze zijn ideeën geinig vindt) en zij kwam met precies ditzelfde punt. Is missh voor haar ook een “luxe” idee geweest wat je niet zo snel doet als beginnend vlogster met studerende vriend. Financiële situatie nu tov toen is heel anders
Ergens baal ik dat ik de video van Bonnie ben gaan kijken want ik heb dit ook enigszins geloof ik, maar ik was me er niet bewust van dat het een ding is waar mensen onzeker over zijn en waar blijkbaar operaties/andere ‘oplossingen’ voor bestaan. En nu ben ik me er dus wel extra bewust van dat ik een beetje ‘zo’n soort’ kin heb
Over opmerkingen van anderen die je bijblijven: toen ik 11 ofzo was fietste er een keer een groepje middelbare schooljongens voorbij waarvan er één keihard “LELIJK” naar me riep, daar heb ik toen echt een hele tijd mee gezeten. Nu denk ik, voor hetzelfde geld riepen ze dat gewoon naar iedereen die ze tegenkwamen, ongeacht het uiterlijk.
Wow. Ik volgde Creachick jaren geleden. Zij zit nu echt in mijn irritatiezone😂 Vind het wel tof dat ze naar mogelijkheden zoeken binnen hun huis in plaats van te verhuizen.
Ja… onzekerheid over bepaalde super normale uiterlijke kenmerken wordt vergroot doordat het mogelijk is om er iets aan te doen.
Het is een ‘keuze’ om mooi (los van de discussie wat mooi is) te zijn.
Mijn vriend benoemde dit meteen de eerste keer dat hij een vlog van Bonnie zag, terwijl ik het daarvoor nooit echt had gezien. Fijn voor haar als dit haar helpt om er niet meer onzeker over te zijn.
Ja precies, ik kon het niet zo goed verwoorden maar dat vind ik inderdaad ‘jammer’ aan de video. Voor Bonnie is het probleem nu opgelost en het is heel fijn dat zij niet meer zo onzeker is, maar bij anderen kan de video juist weer onzekerheden creëren.
Ik zeg helemaal niets over hun relatie. Calm your tits. Ik geef alleen aan dat ik die vibe zo gek vond aanvoelen. Dat had ook met een andere vriend of vriendin kunnen zijn. En ik zeg daarna hetzelfde als jij zegt.
Ja denk het wel, vanmiddag dan de meest recente foto met baby!
Omg ik kijk nu pas de vlog van Mo, maar zoveel heisa om die afzichtelijke schoenen
Nee ik wil ook niet zeggen dat het Bonnie’s verantwoordelijkheid is. Uiteindelijk is dit probleem (het heersende schoonheidsideaal) iets wat op veel grotere schaal speelt en vooral gecreëerd wordt door de cosmetische industrie en plastische chirurgen (aanrader: The Beauty Myth door Naomi Wolf). Bonnie’s ‘bijdrage’ aan het bestendigen van dit ideaal is natuurlijk minimaal, maar toch, ze doet het wel. En natuurlijk is dat niet haar intentie, dat begrijp ik ook wel. Maar ze heeft wel een groot bereik en een doelgroep van vooral jonge meiden, waardoor ik het ergens toch jammer vind dat ze deze video gemaakt heeft, omdat, wat @Yzile al zei, ze toch een normaal uiterlijk kenmerk problematiseert.
Hmm maar ik denk wel dat ze in haar positie Er wel bijna een video over moet maken omdat ze zonder video misschien er wel zo veel vragen en speculaties over zou hebben gekregen.
Ja klopt, dat benoemde ze ook in haar video, dat kan ik me ook goed voorstellen. Wat dat betreft is het natuurlijk wel goed dat ze er zo open over is.