Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Voor wie geen zin/tijd heeft om de video te kijken: ze heeft kinfillers genomen omdat ze een teruggetrokken onderkaak heeft waar ze erg onzeker over is (is ze ook een keer medisch aan geopereerd ook).

Resultaat

Het was mij nooit opgevallen eigenlijk dat er “iets” met haar kin was maar zo naast elkaar zie je wel echt verschil. Ik vind het heel mooi geworden! Fijn dat ze er wat aan heeft kunnen doen en mooi dat ze het deelt :relaxed:

73 likes

Mij was het totaal niet opgevallen. Ik ben erg tegen de “definitieve” maakbaarheid van het uiterlijk dus ik ben ook een beetje verbaasd dat ze dit heeft laten doen. Ik ging wel meteen kijken hoe mijn kin eruit zag want ik denk überhaupt nooit na over dit soort dingen :joy:

7 likes

Wow! Ziet er heel mooi uit. Ik heb een zelfde soort kaak en ik snap haar onzekerheid goed.

Edit: vind het wel fijn om te lezen dat mensen het niet eens gemerkt hadden of haar kaak er niet raar uit vonden zien. Ik heb dezelfde en vind het niet echt mooi. Gelukkig valt het niet mega op dus haha

16 likes

Het zijn maar fillers, dus volgend jaar is 't weer weg. Niet echt definitieve maakbaarheid dus

7 likes

Het was mij toevallig wel eens opgevallen, niet van Ohh niet mooi. Maar gewoon feitelijk. ze leek daarin heel erg op haar vader (creëerde een kuiltje). Dus niet van wat goed dat ik het zag

Hele goeie video en fijn dat ze blij is!

3 likes

Wow het is echt mooi gedaan zeg! Echt geweldig dat voor zoiets tegenwoordig geen eens een operatie meer nodig is, wist niet dat je met fillers zo’n verschil kon maken.

8 likes

Ik heb ook zoiets, en daardoor was het mij bij Bonnie ook een beetje opgevallen.(zonder daar verder iets van te vinden) Destijds werd mij op 17 jarige leeftijd door een orthodontist ook aangeraden een onderkaakoperatie te laten doen, waar ik toen zo van geschrokken was (was puur cosmetisch want ik had er geen last van) dat daardoor juist onzekerheid is ontstaan.
Ik heb uit principe iets tegen de maakbaarheid van plastische chirurgie en iets laten doen aan een gezond lijf (of misschien juist ergens jaloers, ik vind dat altijd dubbel) omdat ik daar zelf ook wel eens mee struggle, maar door haar verhaal begrijp ik de keuze goed, ook omdat het herkenbaar is, fijn dat ze alles rustig uitlegt/benoemd zonder beelden van de behandeling of dat he spon is etc.

12 likes

Ja ik vond het leuk dat ze als ze praatte, inderdaad kuiltjes in haar kin kreeg! Iets leuks eigens aan haar gezicht. Maar heel fijn voor haar dat ze zich nu zo veel beter voelt, vind het er net zo goed mooi uit zien.

4 likes

Nu heb ik ook zin om te verven.

3 likes

Iemand de video van Sanny en de huismuts al gekeken? Ben enerzijds wel benieuwd maar denk niet dat ik het aankan :sweat_smile:

1 like

Zou dit een hint zijn naar dat ze bevallen is misschien? Ook met haar nieuwe post waarin ze zegt “last photos as family of three”. Ben benieuwd! Ze zien er hoe dan ook prachtig uit op die foto’s!

En goed punt wat ze maakt. Mensen denken dat het oké is om maar alles te zeggen als je zwanger bent

5 likes

Ik ben de oude Vietnam vlogs van Bonnie aan het terugkijken, die hebben helemaal niet zoveel views (want toen had ze nog veel minder volgers) maar ik vind die echt zo leuk :smiling_face_with_three_hearts: Ook vakantiegevoel erbij.

6 likes

Ik denk het eigenlijk wel! Het is zo lang stil geweest. Ben benieuwd

1 like

Is mij echt nooit opgevallen maar het is echt zo mooi! Dat zo’n klein beetje al zoveel kan veranderen, wow. Ben echt onder de indruk :joy:

1 like

Ik heb er even doorheen geklikt en het is hetzelfde influencer inspirational bullshit als altijd. Korte samenvatting: ze vond het allemaal niet meer zo leuk ondanks dat ze alles had dat haar hartje begeerde, toen ging ze weer wat doen én jij kan dat ook. Als je een droom hebt moet je die gewoon najagen. Ook als dat super risicovol is. Heb je de kennis niet zoek die op. Heb je het geld niet zoek dat op. Heb je de tijd niet, pas iets aan. Dan gaat de wereld voor je open. Als het park niet werkt gaan zij ook gewoon failliet, die risico’s moet je nemen :dizzy::sparkles:

Oja; als dit klapt moeten ze ook hun huidige huis verkopen, maar daar komen ze ook wel weer uit. Ik hoop echt dat het slaagt, want wat er gebeurt als je financieel diep in de shit zit wens ik niemand toe. Daar kom je doorgaans niet ook wel weer uit.

8 likes

Ik ben wel echt benieuwd hoe zulke fillers aanvoelen. Is het zacht? Hard? Squishy?

5 likes

Haha, ja zeker gezien het feit dat ze zegt dat ze financieel niet echt overzicht hebben hou ik mijn hart vast

1 like

Ah same old influencer geblaat idd. Lekker slim zonder goed financieel plan maar het universum zal ze wel redden.

Heb toevallig dit weekend het boek van Janne Schuijn gelezen, die trek ik een stuk beter, heel nuchter. Zeker na wat ze destijds bij Annic mbt moeder worden postte vind ik haar echt :ok_hand:

Nog even over het Wylde Pad: ik snap niet zo goed waarom Martijn het zo gek vond dat de stukken een asbest-clausule bevatten “want er is geen asbest toch?. Maar het is toch wel gebruikelijker om ook voor “onvoorziene” situaties afspraken (vrijwaringen/garanties) te maken

3 likes

Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal. Ik had nog nooit bewust gekeken naar hoe mijn kin/kaak stond tot ik mijn wijsheidstanden liet verwijderen. Die mens zei dan plots dat ik echt wel een kaakoperatie moest laten doen. Ik was geloof ik 18 en ben daardoor zo onzeker geworden. Het zou ook puur voor het maatschappelijk plaatje zijn. Echt stom dat heel mijn zelfzekerheid onderuit werd gehaald door een man die ik 1x in mijn leven gezien heb.

3 likes