Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik heb dit vaker gezien bij influencers in chique hotels maar vind het inderdaad toch wat raar en onnodig

1 like

Ik heb veel liever dat het personeel dan fotod van mijn kat ophangen dan van mijzelf

16 likes

Zelf als niet influencer doen ze het soms. Was wel officieel een bruids suite maar toch haha, vond het wel heel leuk, maar aan andere kant ook ongemakkelijk want je komt toch om te bubbelen en sex te hebben een hele nacht :sweat_smile: voelt dan minder anoniem hahah

20210501_181425(0)

Ik zit een vlog van styled by sabine te kijken en ik ga altijd zo stuk om die hond

31 likes

Huh wat? Hebben ze jouw foto opgehangen in het hotel waar je verbleef? Zo creepy.

2 likes

Anna heeft een reel geplaatst waar ze meerdere waisttrainers past. Veel negatieve reacties (ongezond en alsof jij dit nodig hebt) en nu is het van haar feed af maar nog wel te zien bij reels. Ze lijkt steeds minder selectief te worden met de merken waar ze mee samenwerkt. Alles voor de monnies?

2 likes

Sowieso bij haar 4theviews
Er kwam ergens een bericht voorbij dat ze zou stoppen met vloggen. Wat gek is, want vorige week vroeg ze nog via Insta “wat voor soort content willen jullie van me zien”

1 like

Volgens mij heeft ze helemaal geen zin om te vloggen of te connecten met kijkers. Maar het is belangrijk voor haar beroep dus ze doet maar wel. Zo komt ze wel op mij over.

9 likes

Ben ik de enige die de vibe tussen Co en haar vriend een beetje afstandelijk vindt? Misschien komt het ook wel door zijn eerste entree op de vlog hoor, geen idee.

3 likes

Pfff meine gute zeg. Niet iedereen is een natural op camera. Dat zegt toch niets over hun relatie. We mogen aannemen dat ze er beiden wel vertrouwen in hebben als ze de stap naar ‘youtube official’ durven te zetten

16 likes

Hebben jullie de video van Bonnie gezien? Ik vind dat ze het op een hele dappere en kwetsbare manier vertelt. Ondanks dat ik zelf totaal geen voorstander ben van dit soort ingrepen (en dit uiterlijke verschijnsel is mij nog nooit opgevallen bij haar!) heb ik toch echt respect en begrip hiervoor.

9 likes

Wat heeft ze laten doen?

Nee.

5 likes

:open_mouth: ooh niet gaan raden! Gerrum

3 likes

Sorry heb het verwijderd, stond in de comments en had nog niet gekeken :grin:

2 likes

Ik vraag me altijd af hoe dat dan gaat met de uitbetaling van die spondeals die eerder er af worden gehaald omdat ze floppen. Krijgt ze dan alsnog het volle bedrag uitbetaald? Of krijgt ze maar de helft als de story 12 uur online staat i.p.v. 24?

5 likes

Niet verwacht! Ze hield het goed verborgen zoals ze zelf al aangaf. Maar ik hoop dat het haar oprecht helpt om zichzelf beter te voelen. Het verschil is echt mooi! Go Bonnie :clap:

30 likes

Goeie video vind ik!

6 likes

Wat erg dat ze daar al zo lang zo erg mee zat en met echt niemand over durfde te praten.
Goed voor haar dat ze er iets aan heeft laten doen, ondanks de remming die ze voelde omdat ze influencer is.

8 likes

Wat een prachtig resultaat en wat stoer dat ze de stap heeft genomen om hier over te gaan praten. Fijn dat er een ‘makkelijke’ oplossing is en het verschil staat haar heel goed, het valt me op dat haar ogen, neus en jukbeenderen heel anders tot zijn recht komen nu!

Nu ik deze video heb gezien kan ik me voorstellen dat die puistjes op haar kin, waar ze over vertelde dat ze er onzeker over was, juist de nadruk legden op het deel van haar gezicht waar ze al superonzeker over was.

10 likes