Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik ook! Maar ik zit er helemaal in vandaag :joy: fascinerend wat iedereen voor meuk besteld.

3 likes

hhahaa loveee dit! net zoals die amazon retour videoā€™s. mensen kopen dan ook zā€™n box op met artikelen die zijn terug gestuurd en unboxen die dan. Leuk om te kijken, geen idee wat je soms met die zooi moet.

(Ook we lbeetje strijdig, eerst zegt ze " ja niet goed gekeurd door europa smeer het niet op mijn gezicht" .
Volgende pakket: oh glitter body lotion. leuk voor als festivals weer mogen
:joy:

7 likes

Ik luister de podcasts van Monica Geuze en Kaj Gorgels en daar ging het in een uitzending ook ooit over Thomas Cox. Vroeger deden Monica en Thomas (en Kaj, maar weet ik niet zeker) Concentrate op Youtube, en toen had Thomas blijkbaar lopen zeuren over het feit dat hij te weinig airtime had. Hier deden Monica en Kaj lacherig om, want zij vonden het echt onzin dat hij zo moeilijk deed. Past ook wel bij alle comments hier over hem haha

7 likes

Welke is Jayjay dan?

3 likes

Enzoknol heeft de laatste paar dagen ook meerdere vlogs hierover gemaakt. Je moet even door de vele onzin heen maar op zich zijn het wel leuke filmpjes als achtergrondgeluid.

Ja die heb ik bij later kijken staan, haha! Inderdaad precies zoals jij zegt ideaal als achtergrond geluid.

7 likes

Ja ik weet ff niet meer in welke volgorde ze kwamen maar de manier waarop hij praatte, ook met stemvervorming, deed me aan hem denken!

Ik weet het niet zeker hoor, t is alleen dat ik zijn naam hier las! Kan goed zijn dat hij het niet is

3 likes

Lijkt me echt makkelijk om zoā€™n generic youtuber te zijn tegenwoordigā€¦even kijken wat nu weer aanslaat bij je concurrentie en ook zoā€™n video maken.

3 likes

Ja is ook echt jammerā€¦ Ergens heb ik een voorgevoel dat Dee en haar vriend hebben gehapt!

7 likes

Ja volgens mij is influencer 2 (die met 1 miljoen volgers) in de video Dee met haar vriend. Je ziet aan de linkerkant ook iemand zitten met blond haar volgens mij.

afbeelding

Die manager is sowieso Jayjay, je ziet ook zoā€™n kale kop en die manier van spreken komt ook overeen.

20 likes

haha ja als je er maar lang genoeg naar kijkt, zie je ze ook echt zitten

6 likes

Ja precies. Dus:
Manager = JayJay
Influencer 1 = Thomas Cox
Influencer 2 = Dee + bf

10 likes

Is die influencer die begint over smaad en laster en dat ie dacht dat het misschien een set up is van Tim niet die kingalert zijn? Want hij en Tim hebben al vaker gedoe gehad.

4 likes

Ik denk niet dat die 2e influencer Dee is. De jongen van het stel zegt namelijk dat hij al zes jaar met social media bezig is en Deeā€™s vriend is dat niet. Dan is het eerder, zoals de reacties onder de video speculeren, Glen Fontein (tiktokker met 1,4 miljoen volgers) samen met zijn blonde zus of vriendin.

8 likes

Zijn er meer Drentse vloggers dan Enzo & Milan? Ik kom daar uit de buurt maar kan me er 0 bedenken :joy:

Laura Brijde had een hotel geboekt en toen herkenden die mensen blijkbaar haar naam en hebben ze allemaal fotoā€™s van haar en haar vriend uitgeprint en opgehangen. Laura vond dat helemaal leuk enzo.

Toen bedacht ik me hoe creepy 't eigenlijk zou zijn als ik een hotel zou boeken en mensen dat dan zouden doen :exploding_head:

Ik vind 't sowieso een NMSMJVPE-actie maar goed, besefmomentje

63 likes

Personeel dus (geen mede-gasten)? Hoe dan ook, wat mankeert je dat je denkt dat dat een leuk idee isā€¦? Wat heb je dan een gebrek aan inlevingsvermogen zeg
EDIT ohhhh haha je schrijft dat ze het leuk vond!! Ik las automatisch ā€˜niet leukā€™. Misschien ben ik degene met een gebrek aan inlevingsvermogen

2 likes

Personeel inderdaad. Haha ik zou als ik Laura was juist druk voelen om dat dan weer te vloggen enzo, terwijl je eigenlijk lekker een weekendje (anoniem) weg wil om te chillen. Maar goed dat ik geen influencer ben

3 likes

Maar was het wel anoniem, is dit niet gewoon spon

6 likes

Ze is oprecht verbaasd en zegt daarna ook nog dat het geen samenwerking is. En dat ze (het personeel) blijkbaar wisten wie ze waren

2 likes