Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Haha ja die ik verveel me

2 likes

Ik vind het altijd zo irritant dat Bonnie op donderdagavond in haar instastories de vlog van woensdag promoot. Zou ze dat nou expres doen? Of het woensdag vergeten?

7 likes

Kom er net achter dat ik mijn kind bijna had aangemeld op de school… Waar charlotte blitzblum werkt. Is ook een hele slechte school schijnt het

16 likes

Dat is een routine bij haar, doet ze altijd, bij alle video’s. Soort “veegploeg”-story. Super irritant.

3 likes

Als ik soms zie hoe ze tegen die kids praat… verbaasd dat me niet helemaal.

1 like

@TanteBetje hoezo vinden jullie dat irritant?

4 likes

Hahaha dan moet je je wel heel erg vervelen :wink:

Ze is trouwens niet door bij k2 zoekt k3

3 likes

Ik ben oude vlogs aan het kijken van Claire/trendgloss en kijk nu deze

Ze heeft het er op een gegeven moment over dat in New York overal hand sanitizers staan en dat dat in Nederland niet zo is. Nou twee jaar later en het is hier ook de normaalste zaak van de wereld. Zo vreemd hoeveel er kan veranderen in een paar jaar.

7 likes

Gek is dat inderdaad! Over trendgloss gesproken, ik vind het ook wel jammer dat Mascha voor mijn gevoel een soort ‘‘gloss imperium’’ aan het bouwen was met beautygloss, vloggloss, foodgloss en trendgloss en dat daar helemaal niets meer van over is.

27 likes

Dat was te veel werk! Waarom veel doen als je met weinig doen ook je geld kunt verdienen?

20 likes

Ja wat een onzin :joy: Ze promoot gewoon haar video’s, het is toch haar werk?

4 likes

Is het misschien omdat we van tv zo gewend zijn vooraf alleen voorstukjes te zien dat als het achteraf is voor online dat het vreemd lijkt?

Ik denk niet dat ze het promoten irri vind maar dat ze dat de volgende dag pas doet.
Maar ik denk niet dat ze dat doet omdat ze het woensdag vergeten is. Maar dat daar wel een idee achter zit. Misschien zitten er donderdag avond meer mensen op de bank te chillen dan op woensdag ofzo haha

4 likes

Charlotte: Ja mijn leerlingen kijken ook mijn vlogs
Ook charlotte: Gister probeerde ik deze som uit te leggen aan mijn leerlingen maar niemand snapte het echt héél irritant

Hoe is zij zo :woozy_face:

45 likes

Ik vind het sowieso een beetje raar als mensen heel openbaar ‘klagen’ over hun werk. Iemand die ik ken plaatst best wel vaak foto’s van de kinderen van de school waar zij werkt. Ze blurt dan de gezichten weliswaar wel, maar ze zet er ook altijd zo’n #thathappened verhaal bij. Zoiets van: “Hihi deze koters hebben me net helemaal bekogeld met modder! Waarom ben ik ook alweer een docent hihihaha”. Vraag me weleens af of ouders of collega’s haar volgen en wat ze daar van vinden.

15 likes

Vind dit ook zo raar. Andere Charlotte die ook juf is(van juf vlogt) gaat daar veel proffesioneler mee om.

5 likes

Huh zijn er 2 juf Charlottes? :exploding_head:

2 likes

Dr is een juf charlotte. En dr is een charlotte blitzkontje die juf is.

13 likes

Haha ja Charlotte Blitzblum en Charlotte Hoeboer. Die tweede is een stuk sympathieker!

4 likes

Ik zou als ouder oprecht niet blij zijn met de filmpjes van charlotte blitzblum. Bijv zeggen dat het irritant is dat ze de som niet snapte, ik vind dat iprecht niet kunnen.

7 likes