Zij is zo leuk!
Wel jammer dat ie in maart nog op Aruba zat
Ik vind juist dat we wel wat kritischer mogen worden op de klimaatimpact van digitalisering in het algemeen, waaronder crypto. Dat alles steeds digitaler wordt lijkt een gegeven te zijn waar niet aan mag worden getornd maar het energieverbruik van al die datacenters is echt enorm. Het is alleen veel onzichtbaarder dan een gedrukt boek, een dvd of gedrukt geld bijvoorbeeld, dus denken we joh zal wel beter zijn! Er staat in Noord-Holland een zonnepark waarmee in theorie heel de omgeving kan worden voorzien van zonnestroom maar alles gaat naar de datacenters want onze honger naar digitalisering blijft maar stijgen
Buiten dat vind ik geld maken van geld sowieso een belachelijk principe dat veel te makkelijk wordt gemaakt (denk bijv ook aan de NL huizenmarkt aka beleggersparadijs). De enige mensen die beter worden van crypto zijn mensen die al geld hebben en er meer mee verdienen over de rug van anderen
Die jurk van Bonnie in d’r nieuwe video, het is net die blouse van Adriaan in jurk vorm. Vind het echt een lelijke zak
Leuk! Roderick past wel goed bij de Oud Zuid vibes van de gezusters Boers hahaha
Zondag is wel de beste dag in vlogland hè👏🏻
Ohh ik wil dit nu ook doen! Haha
Hahaha ja jeetje z’n hele instaprofiel schreeuwt oud zuid superduur. Smullen
Aw vind dit echt een skattige foto, zal straks ook de vlog even kijken
Heel leuk ja! Ze hebben ook ooit wel eens in een video verteld dat Vita meer op de rustigere jongens valt en Elise meer op de haantjes haha
Haha ja ik vind t ook niks, zo oubollig ook
Josh gaat ook lekker met t vliegtuig op business trip met de “fambam” zoals ze het zelf noemt. Ze is tenminste niet schijnheilig haha.
Wat een mooie video van Eamon & Bec voor Lee
Omg zalie Monica’s nieuwe vlog duurt een uur en dertien minuten, zin in
Heerliedepeerlie
Juultje en Don zijn schijnbaar een stelletje.
Heeft ze gezegd hoe lang ze wegblijft?
Zit te kijken naar d’r stories: 5 hoeden, minstens 9 paar schoenen. Goed, fashion is d’r beroep maar het lijkt veel kleding
Dat stuk over die schoenen in de vlog van Monica
Hoe weet je dat?