Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Roddel Instagram pagina. Het is nog niet officieel maar ze zijn wel heel erg veel samen en ook heel recent samen op vakantie geweest.

5 likes

Roddelpagina’s over Don en Juultje :joy:

die Don is echt een karikatuur van een vlogger. Babyface, praat irritant, koopt dingen vooral omdat ze duur zijn en clickbait titels.

4 likes

Gewoon algemeen roddelpagina.

1 like

Welke Don?

De Jong

2 likes

Ah mag ze hebben, kaaklijn is van mij

2 likes

Hahahaha wauw ik zie het net ook, wat LEIP.
Echt geluk dat dat ding nooit is geleegd in die tijd

2 likes

Detail: het ging hier om Gucci loafers van 500 euro die dus 1,5 maand verpakt in de kliko voor haar huis hebben gelegen. Best bizar

28 likes

Ze doet dus iig aan ‘zero waste’. :stuck_out_tongue:

5 likes

@Fenayi en welke IG zijn dat? :joy:

Is het dan blijkbaar uitgegaan met dat andere meisje na de ophef over haar leeftijd?

Ik moet zeggen, ik kijk af en toe naar (ver)huis-video’s van Don want dat vind ik ergens wel interessant. En die meid kwam nooit daarin voor en hij was altijd alleen maar met vrienden. Dus ik had al niet echt het idee dat ze serieus waren en ik vergat het ook vaak.

2 likes

Dit was gio toch? Of had don ook een heel jonge vriendin

6 likes

Hahahah vond dat verhaal van Mo wel super grappig. Ene moment nog: “dus als de tokkie hier uit de buurt die ze gejat heeft zich hier wil melden.” Twee minuten later: “ik voel me echt schuldig, ze lagen hier al die tijd gewoon”

Classic Mo

60 likes

ja love it dat ze het gewoon in de vlog laat haha!

8 likes

HAHAHHA ik zit net bij dit stukje, stuk

2 likes

Haha nee dat is Gio maar Juultje is wel de ex van Gio.

3 likes

Nee volgens mij niet :joy: ze gaat gwn ff dik op vakantie

2 likes

Ohja shit! Hahaha wat dom!

1 like

Ik ben benieuwd naar die verhuisvlog van Elise maar ik vond haar altijd zo vervelend praten. Met die continu rare stemmetjes.

6 likes

Wisten jullie dat. Annemerel vandaag precies een jaar samenwerkt met een fotograaf en dus heeft ze een fotoshoot gedaan. Vorig jaar bij zonsopgang, nu met zonsondergang.

22 likes