Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Je kan een hoop zeggen, maar hij probeert wel veel…

8 likes

Ik denk dat hij beter kookt dan de gemiddelde Nederlandse man

13 likes

Thinking about soep with smeerkaas :cowboy_hat_face:

15 likes

Ik vind het jammer dat Bonnie niet wat uitgebreider ingaat op wat haar tante allemaal doet voor Artsen zonder grenzen, vind dat echt interessant om te horen! Dat ze dan ook zo heel casual van vluchtelingenkampen overschakelt naar animal crossing. :thinking:

18 likes

Haar tante zit ook in aflevering 48 van Damn Honey. Echt heel interessant wat zij allemaal doet, echt bewonderingswaardig.

14 likes

Ik vond dat stuk ook heel interessant! Zat echt geboeid te luisteren, terwijl de rest van de vlog me gestolen kon worden, haha.

2 likes

Ik vraag me serieus af hè als ik influencers volg die dan een huis hebben gekocht en gaan inrichten en verbouwen. Wordt er ook iets niet gesponsord? :joy: Waar geven deze mensen hun geld nog wel aan uit? :joy: (Verder wel leuk om te volgen maar toch.)

5 likes

Oh jazeker. Dee heeft haar vloerkleed helemaal zelf betaald. Was echt duur hoor, €400, rib uit dr lijf

14 likes

Ik vind het huis ook niets. Ik vind bijna alles afschuwelijk (vooral die oubollige kleur van de vloer en die vreselijke schouw). Over smaak valt niet te twisten. Als zij er maar blij mee zijn.

2 likes

Ik vind het wel interessant dat er ineens een stroming mensen is die heel erg focussen op de klimaatkant van bitcoin. En weten we wel wat het aan energie kost om gewone munten te drukken en in omloop te houden? Vind het een beetje een argument dat er met de haren bijgesleept wordt. Google, servers, avocado’s: kost ook allemaal heel veel. Vind het zo’n random argument haha.

7 likes

Nou ja, er wordt met bitcoin niets anders gedaan dan gespeculeerd dus het is én nutteloos (qua bijdrage aan de maatschappij) én heel verspillend.

Een aantal jaar geleden kwam in het nieuws dat er hele electriteitscentrale in Rusland oid was gekocht alleen om bitcoins te minen. Hou op zeg :sweat_smile:

4 likes

Oh oké dat is wel heel veel. Ik heb ook es kort door de bocht m’n mening gegeven zonder me in te lezen :sweat_smile: @Daria

3 likes

Oh ik vind beide elementen juist zo mooi in dat huis. Die orginele vloer en schouw, echt prachtig. Maar ik hou dan ook van oude, klassieke huizen.

3 likes

Maar die schouw lijkt me juist niet origineel toch? Het huis lijkt veel ouder…

2 likes

Wat een vreemde aankondiging van Co dat ze een vriend heeft.
“Ben je iemand aan het daten?” en dan gaat ze naast een man zitten, schenkt hij drankjes uit en stopt de video, zonder 1 woord te zeggen.
Wel leuk voor d’r, maar echt rare manier van aankondigen vind ik.

2 likes

Ze is toch niemand een antwoord verschuldigd op die vraag, lijkt mij alsof dit geen aankondiging is maar meer een ik heb het gezellig met iemand

8 likes

Nee klopt, maar ik snap niet wat de meerwaarde is om dat te filmen. Zeg dan gewoon: “Ik heb het gezellig met iemand.” of je zegt niks. Vond gewoon raar dat het daarna dan nog lang stil was en dat dat dan het einde van de video was. Geen andere vragen oid.

1 like

Vond eigenlijk de hele q&a nogal cringe. Ik trek die van vogue ook niet zo goed omdat het voelt alsof elke uh,ah en oeh gerepeteerd is. Weet ook niet of het hotel er nu zo goed in uit komt, vond de slaapkamer heel oubollig en klein

2 likes

Ah die vriend van Vita komt wel leuk over, denk een rustige jongen. Wereld van verschil met onze Wout denk ik :stuck_out_tongue:
(Je ziet hem nu goed in haar vlog)

10 likes

Heb echt de hele tijd zo gezeten van; oeee aaaah oooooooooo.
Nu wil ik natuurlijk 2000 bakjes maken waar ik niks aan heb.

5 likes