Het is ook gewoon ineens overal. Ik krijg ook van zo’n vriendin (die soms een beetje naief is) zo’n linkjes doorgestuurd met: ik spaar via insert random crypto spaarding als je via mij inschrijft krijg je starttegoed etc etc. Lekker spammen via whatsapp. Niemand reageerde. Ik weet zeker dat ze er 0 verstand van heeft. Ik vind dit soort dingen heel schadelijk voor mensen die zich er niet in verdiepen. Zelf hebben wij ook e.e.a. maar mijn vriend heeft zich 2 jaar bezig gehouden met grafieken/statistieken en kent de markt etc. Dan nog is het iets wat je enkel moet doen met bijv 10% van spaargeld dat je kan missen oid. Als investering. Vind het gewoon niet iets voor iedere leek om dat zomaar te doen.
De video van boos. Die arme vader
Ik denk dan: waarom doe je dit dan? Het is een heel normale menselijke eigenschap om je dingen aan te trekken, niet goed om te kunnen gaan met veel prikkels zeker vanuit social media, maar als je dat van jezelf weet waarom doe je het jezelf dan aan om jezelf zo te etaleren. Daar hoort die interactie bij. Als je daar mentaal niet tegen kan is het misschien gewoon niet jouw job.
Ik vind Jennie trouwens een superleuke meid en zou het voor mezelf jammer vinden als ze stopt met het online leven maar dit is me echt een raadsel.
Ik snap de keuze van de huismuts niet om een kringloop smutzige bank te nemen, maar ook een smeg waterkoker. Ik zou persoonlijk liever een simpel waterkoker en bank waar ik op durf te zitten willen.
Haha dit ja
Swimwear collection of Beachlife jakkes zulk slecht Engels had ik van de Bijenkorf niet verwacht.
Oohhh ik vond het zó zielig voor die vader. Had stiekem zelfs medelijden met die ‘Fano’. Hoop echt dat 'ie wat hulp krijgt en uiteindelijk toch op het juiste pad terechtkomt.
En om eerlijk te zijn weet ik niet of het echt heel slim is geweest om dit uit te zenden. Ik weet niets van dit soort netwerken af, maar stel dat dit echt big business is, is Fano nu wel de snitch en weten ze hem wel te vinden.
Ja dat dacht ik dus ook. Hij zegt wel doodleuk dat ze hem niet kunnen vinden maar de straat / omgeving werd wel gefilmd. Even wat onderzoek doen en je hebt het zo gevonden…
Ook wel weer stom dat de politie nog niets heeft gedaan en dat alles daar dus al weken / maanden stil licht.
Ja ik kreeg ook medelijden met die jongen. Dat je m bijna een baan en begeleiding wil aanbieden. Maar toen bedacht ik even dat hij een winkel had overvallen en wat als die winkel van een vriend of familielid was geweest…
Lastige situatie wel. Zielig voor die vader ja, lijkt me echt kut als je je zoon wil helpen maar dat ie ipv te werken dit soort shit doet.
Vond het ook grappig dat toen die jongen met the Dutch Giant ging bellen zei: ‘ja ik ben ook echt geen … (dacht na over woordkeuze) topcrimineel ofzo’ Nee oke, tweederangs crimineel dan, helemaal goed
Ik weet dat er hier mensen zijn die vinden dat Alwin soms onnodig gezeur krijgt maar ik blijf toch elke keer weer parels ontdekken in zijn videos.
Hij heeft karbonades, aardappelblokjes en een zak voorgesneden groenten maar hij wil het niet zomaar als een AVGtje bereiden maar er iets bijzonder van maken, dus wat hij doet is dat hij de karbonade in stukken snijdt en dit met de groente mee wokt.
Vervolgens zegt hij dat dit dus eigenlijk een soort rijstgerecht is geworden, maar ipv de rijst heeft hij dus aardappelblokjes.
Ja sorry hoor maar je kan dat toch ook echt niet serieus nemen?
Mensen zeuren vaak op Alwin maar die jongen heeft het echt goed voor elkaar. Hij maakt filmpjes waar hij boodschappen doet, zeer gemiddelde maaltijden eet en daar dan commentaar op levert à la “Oh! Het is echt heel lekker! ”
Goed voor elkaar hoor
Mijn favoriet was dat hij het Oosters wilde maken en het daarom maar met peper en zout begon te kruiden, om er vervolgens sweetchili en soja saus bij te gooien en dan zeggen dat t vrij zoet is…
Ja dat is echt zo typisch bij hem altijd. Eet een chocoladereep “Oh, het smaakt naar chocola!”.
Nee en die zak bloemkoolroosjes die hij er ook nog doorheen deed meid je hebt gewoon agv gekookt, helemaal geen oosters rijstgerecht. Zo kan ik er ook een paar verzinnen
Vaak wordt hier gewoon voor betaald. Heb een keer een soort college gehad van een influencer die veel samenwerkingen deed met andere influences. Soms doen ze het gratis maar vaak wordt er ook voor betaald.
Maar hij kan vet goed koken hoor!
Dat zegt hij toch nooit? Hij vindt eten gewoon leuk
Ik vind het altijd zo jammer dat influencers vaak zeggen. Dit en dit gaat er bij mij allemaal aankomen en ik ga echt alles voor jullie filmen op YouTube en Instagram Stories, ook heb ik een nieuw Instagram kanaal waar je alles! Op kan volgen… en dan 1 maand later doodse stilte op al die kanalen al. Het enige wat je dan nog van ze ziet is gesponsorde advertenties op hun eigen Instagram…
Volgens mij heeft hij wel eens gezegd dat hij best aardig kan koken, maar ik kijk al heel lang niet dus wellicht herinner ik het me verkeerd.
Ik dacht ook altijd dat hij wel leuk kon koken (alhoewel het veel shakshuka is en alles uit de airfryer), maar toen ik zijn kruidenvoorraad zag vond ik het echt super weinig voor iemand die van koken houdt.