Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Hahaha ja dat gedoe over de afstand en reistijd is wel altijd een beetje overdreven ja. Maar dat zal voor altijd wel een “ding” blijven denk ik :sweat_smile:

Maar eigenlijk vind ik het ook wel chill dat er niet echt grote influencers hier in de omgeving wonen. Weet niet zo goed waarom. Voelt een beetje als dat je je stad voor jezelf wil houden ofzo? Niet zo toeristisch en openbaar? Haha dit klinkt echt heel stom denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doet me denken aan toen ze met Lisa ging wandelen in Rotterdam en helemaal ondersteboven was van een woonwijk, alsof ze nog nog een straat met twee onder één kappers had gezien

18 likes

Tja dat kan ik altijd wel goed hebben maar ik erger me vooral aan dat je niet bedenkt dat mensen zich buiten de Randstad ook leuk kleden.

7 likes

Nu is Bonnie over heel veel normale dingen wel snel verbaasd natuurlijk haha. Maarja net of we hier nog in de vorige eeuw leven ofzo :upside_down_face:
Ook dat ze het met allerlei andere steden gaan vergelijken. Nee het lijkt nergens op, zo is het gewoon :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

McDriven was ook een hele happening

8 likes

hahah inderdaad dit leek wel alsof ze nog nooit weg waren geweest uit haar gebied Rotterdam Noord en centrum, terwijl die huizen gewoon wat verder noordelijker staan. Denk echt dat als je d’r geblinkdoekt in een auto zet en 2 uur rondjes rijdt door Rotterdam en je zegt we zijn nu ergens anders dat ze Prinsenland of Nesselande nog kan aanwijzen als niet Rotterdams.

8 likes

Weet iemand nog welke vlog dat was van die Rotterdam verbazingen?

:heart:de moeder van lotte​:heart:

7 likes

Echt een lieverd volgens mij! Ze komt altijd zo over in de vlogs. Eigenlijk zijn de ouders van veel influencers leuker dan de influencers zelf :joy:
Wim en Til zouden echt mijn bff’s zijn als ik ze in t echt zou kennen LOL.

6 likes

Ik lees ipv Wim en Til ALTIJD Wil & Tien

42 likes

Omg ik les ‘Wil en Tien’ en ik dacht ??? nee vreselijk🤣

7 likes

WHAHAHAHA nee, die bevinden zich aan het andere uiterste van t spectrum vermoed ik:P

4 likes

Ja lijkt me zo’n lief mens!

2 likes

Thanks! Ga er zo even voor zitten :joy:

1 like

Echt bizar hoe Robbert Rodenburg echte A sterren weet te krijgen voor zijn youtube serie. Ik vind het ook vaak leuk om naar te kijken maar ben toch benieuwd hoe hij dat nou voor elkaar krijgt?

26 likes

Dat vraag ik me ook af! Was hij al bekend voor YT? Want voor mijn gevoel was hij er “ineens”.

2 likes

Ik denk dat het wel helpt dat die mensen altijd best positief eruit komen. Aan het eind van ieder interview denk je toch: wat een leuk persoon. Dat komt het imago van de celebrities toch wel ten goede. Maar ja André heeft dat natuurlijk niet nodig, dis hoe hij die heeft weten te fixen :woman_shrugging:

9 likes

Hij is acteur! Volgens mij voor zijn leeftijdsgroep ook best wel een bekende in Nederland.

2 likes

Ja precies! Hij is volgens mij extreem sympathiek en hij heeft ook wel een aardig gevoel voor interviewen als beginner, dus wellicht dat hij gewoon veel mond op mond reclame krijgt binnen het wereldje, van “Ja moet je doen, aardige kerel” etc.
Sommigen zijn hier al zo lang mee bezig om te proberen en het lukt ze nooit, en hij was er opeens en doet het wel.

6 likes

Zit hij niet gewoon bij het juiste management waar die lui ook bij zitten/bekend genoeg is?

10 likes