Vond Bonnie’s vlog erg leuk. Ze was helemaal happy. Logisch ook in Grunn natuurlijk, heerlijke stad
Hehe ja ik ook, vond de grappen best flauw maar echt heel fijn dat ze ff zo uitgelaten (ja ze was een groot deel van de vlog aangeschoten/dronken I know) was, keihard lachen enzo, hoop dat het haar ff goed gedaan heeft.
Alsof iemand hier op zit te wachten? Wat wilt zij in hemelsnaam bereiken met die ‘tea’ video’s zonder reacties.
Ik ging ff googlen want dacht dat hij zijn vrouw mishandeld had maar dat was dan denk ik zijn broer? Lees hier wel iets over geweld, uiteraard interview met Yvonne ‘die wel meer BN’ers kent hoor!!!’ ja meid zoveel dat je hier meerdere keren jaren na dato nog interessant over gaat doen
https://www.ad.nl/show/ex-vriendin-dean-saunders-hij-gooide-me-zwanger-van-de-trap~aee5f475/
Ja ik vind haar er ook mooi uitzien, maar vooral in het eerste shot lijkt het net alsof ze helemaal moeilijk praat door haar lippen ofzo haha. Maar misschien gewoon make-up, zelfbruiner en ander haar idd @Mari @flower
Ja ik ook. Lijkt me ook een megafijne vriendschap, met Wieke.
Ja al haar vrienden en vriendinnen zijn volgens mij heel leuk. Vind dat best wel rijkdom als je dat hebt!
Ik twijfel al zo lang of ze nou haar lippen heeft gedaan of niet. Net als bij Anna.
Heb zo hard gelachen. Hoe lyrisch ze over Groningen zijn, terwijl ik woon bijvoorbeeld gewoon naast Noorderplantsoen en neem het gewoon voor wat het is.
Toch grappig om de stad beetje door “nieuwe” ogen te zien.
Bonnie haar vriendschappen zijn inderdaad heel leuk, maar ik ben wel zuur dat ik haar irritant vind als ze aangeschoten is. Ik dacht steeds, meid doe niet zo stoer, doe rustig!
Iedereen is toch irritsnt als die aangeschoten is😂
Oh jazeker, ikzelf ook Maar ik film het niet voor 50.000 volgers haha
Hahaha ik zou mezelf ook niet durven filmen. Mijn vriendinnen hebben al genoeg chantagemiddel van drunk me on video.
Anna sowieso wel denk ik
Oh ik vind haar zo sneu. Ze wil zo zo graag bekend en beroemd zijn. Echt wanhopig lijkt ze.
Ik vind deze video’s echt wel leuk haha. Soms een beetje scrollen als het over die sieraden gaat.
Allebei wel hoor denk ik. Had Noor dit ook niet eens in een (nu verwijderde?) vlog gedeeld?
Views and money
Heerlijk, haha! Vind het altijd leuk als “bekende personen” naar het noorden komen. Zeker omdat je dat niet zo vaak voorbij ziet komen. De meeste influencers wonen toch in de randstad
Oh ik vind het altijd rete irritant. Helemaal verbaasd doen dat er hippe (??) jonge mensen (??) wonen en zeggen dat het bijna het buitenland is.
Is gewoon Nederland, 7e stad van NL, dat jij dat anders ziet zegt meer iets over jouw beperkte blik