Ja dat was ook mijn 1e gedachte, maar ik vind wel dat hij het oprecht leuk doet en hij heeft iets waardoor ik snap dat je ‘ja’ zegt als je ervoor gevraagd wordt. Maar dat management helpt natuurlijk wel heel erg mee daarin.
Zat even door zijn insta te scrollen maar zie bijvoorbeeld Anna er al een aantal keer vanaf 2018, Meilandjes ergens in mid 2019. Speelde in dezelfde serie als Bilal etc. Denk dat als je een aantal bekende namen hebt en die videos pakken goed uit dat het daarna voor een management een stuk makkelijker is nog meer grote namen te krijgen.
Kent iemand hun? Echt een heftig verhaal. En heel knap hoe zijn vriendin er mee omgaat.
Hij heeft door een ongeluk gewoon de helft van zn lichaam verloren.
Hij zit bij het management waar Kaj Gorgels en Tim Hofman ook zitten. Kaj is ook vanuit daar ook bij Expeditie etc gekomen, zal vast goede business zijn.
En verder doet hij het gewoon heel goed! Als je de reacties leest is iedereen enthousiast, dat haalt diegene misschien ook over om mee te doen.
En Kaj Gorgels is naar mijn idee beetje out of the picture tegenwoordig, maar ik vind hem dan ook talentloos. Niet grappig, en zijn presentatiewerk was ook slecht. Dus talent/skills spelen zeker een rol.
Ik kan er echt niet tegen om André van Duin emotioneel te zien worden. Die man lijkt me één van de liefste, meest oprechte mensen die er zijn.
Ik denk dat hij een verfrissende ‘diepte’ brengt, vraagt net een beetje door en gok dat hij best een veilige sfeer creeert. Daardoor komende de meeste BN-ers wel goed uit de verf. Alhoewel, met uitzonderingen van Anna Nooshin, Monica en Mascha die alledrie niet bijster veel diepte lieten zien naar mijn mening vergeleken met een Geraldine bijvoorbeeld
ik werkte vroegah in een theater bij t crew cafe en hij was inderdaad altijd heel aardig tegen personeel, grapjes maken enzo! dronk een cola jenever na de show. (waarom ik dit nog weet, geen idee)
Jeetje wat heftig zeg Ook heel bijzonder hoe hij er zelf mee omgaat.
Anna is zijn bestie vlg mij
Jaa dit heb ik laatst zitten kijken en ook zijn morning routine. Echt een bizar ongeluk was het!
Ja nou dat zegt ook wel vooral wat over die gasten, hij moest er echt aan trekken om er een beetje spannende antwoorden uit te krijgen.
Bij die van Mascha ook toen ze het over haar “Je bespreekt je seksleven zonder schaamte” en dan gewoon blijkt dat ze dat eigenlijk helemaal niet doet want ze zegt precies niks. We hebben in de orgiedome zitten gluren en we hebben wel eens een trio, dat soort statements maakt ze dan maar ze blijft vervolgens continu aan de oppervlakte. Niet dat ik t allemaal hoef te weten, maar ze is zo pretentieus.
Laura ponticorvo is zwanger.
Wat een heerlijke dramatische aankondiging hahaha
Maar wat leuk voor ze!!
Dramatisch? Wat bedoel je?
Ojaa wel echt precies wat je verwacht bij Laura haha, wat meeeegazoet. Maar superleuk, klinkt alsof ze er lang op hebben moeten wachten.
Past wel echt bij haar vind ik. Beetje extra.
Ik vind dat echt heerlijk. Zou het zelf niet hoeven maar toch heerlijk als je gewoon zo opgaat in je geluk en het extra mooi gemonteerd wil delen met de rest van de wereld.
Mooi filmpje wel. Al denk ik wel meteen wat ongelofelijk nep eigenlijk. Ik zie al helemaal voor me hoe het is gemaakt.
Maar super leuk voor ze !