Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik kijk sinds heel lang weer eens naar Noor en wat ziet zij er anders uit??

https://www.youtube.com/watch?v=HDSZT2iIFdI

Misschien zie ik het verkeerd maar ik vind haar er echt anders uitzien. Lippen? Oh later in de vlog zie ik het minder. Nou ja ik vind haar vlogs nog steeds saai dus ben alweer gestopt met kijken

2 likes

Volgens mij heb ik iets gemist, wat is moederhart?

4 likes

@Shadina

Moederhart

image

Er zit op de redactie van Boulevard echt iemand die obsessed is door Mascha of niet haha:

11 likes

Jill en Sophie Ousri hebben dezelfde ex, wie is dat?

1 like

Milan knol

4 likes

Woooow Sophie x Milan heb ik écht gemist, thanks!

6 likes

Dat is heel lang geleden ook

3 likes

Maar wel pas nadat het uitging met Jill en Milan toch? Voor mijn gevoel is dat maar 2 jaar geleden maar dat isnie :stuck_out_tongue:

2 likes

Sophie heeft er twee/drie jaar geleden wel eens wat over verteld dat het geen prettige relatie was maar verder geen details. Maar ik denk wel na Jill want Sophie is jonger

3 likes

Vind het wel bijzonder dat het tussen Jill en Milan altijd leuk en normaal leek (je ziet niet alles uiteraard) en dat Sophie in een video van Stefan de Vries met een heel verhaal komt over hoe psycho Milan is en dat hij haar tegen de grond heeft gewerkt en alles

6 likes

Waarom niet? Het is toch niet zo’n bizar verhaal

24 likes

Een nieuw soort kwark. Schijnt extra goed te zijn voor zwangere vrouwen.

Of moet dit in nieuwe producten in de supermarkt?

73 likes

Ik vraag me dit al zo lang af

Staat long covid voor lange covid of echt voor covid in je longen?

17 likes

Langdurige klachten na een coronainfectie

4 likes

I was today years old when I learned…

Ik vond de naam altijd al zo dubbelop :sweat_smile:

22 likes

Even gekeken. Ik denk dat ze er anders uitziet doordat haar haar nu meer geelblond is en haar gezicht vrij bruin (door zelfbruiner / zonnebank / make-up?). Dus haar gezicht heeft een heel ander contrast. Lippen weet ik niet. Heb ik eerder nooit op gelet dus kan niet vergelijken.

2 likes

Hahahah ik denk dat als je dit naar haar doorstuurt, dat ze dit best leuk zou vinden. Verschrikkelijke naam, maar ik vind haar echt een leuk mens!

1 like

Geweldig :wink:

Maar nadat ik van het bestaan van Unico Glorie kwam vind ik niets meer vreemd :joy:

1 like

Haar neus lijkt ook minder smal, door andere makeup. En lippen wat voller. Haar gezicht oogt wat minder hard.

1 like

Haar bovenlip denk ik?
Waarschijnlijk gewoon beide laten doen, maar haar bovenlip viel me als eerste op haha

Edit: huh ja bij dat eerste shot dacht ik wow anders maar iets verder niet meer? Sowieso vind ik deze kleur haar haar veel beter staan ook, dat maakt haar gezicht minder hard.