Voordeel is een groot woord, maar het is mooi, je hebt leuke doorkijkjes, je hebt echt een apart woon- en eetgedeelte, vaak is het hoog, wat ook mooi is. Het is gewoon speels en niet standaard.
Ik vind het wel een beetje verwend zo’n prima keuken afkeuren omdat het niet helemaal je smaak is. Ik snap wel hoor dat je je huis eigen wilt maken en een verbouwing dan het liefst doet voordat je verhuist maar of het nou echt zo’n duurzame keuze is? In dit geval vind het toch wel erg zonde.
Nou ik vind dit wel wat overdreven, dat mensen niet eens meer een keuken naar smaak mogen nemen, wie doen ze daar nou kwaad mee? En wat moet je anders met je geld? ze hebben er toch zelf voor gewerkt.
Ook Woerden? Of alleen Almere?
Marije van Ditgebeurterals gaat dagelijks vloggen, ik ga kijken hoe lang ik dit vol kan houden
Persoonlijk zou ik als ik toch alles helemaal naar mijn eigen smaak wil maken, dan liever een niet-af huis met een lelijke inrichting kopen. Dan ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit. En volgens mij mag je ook niet zomaar een bouwdepot nemen als alles gewoon goed/nieuw is en moet je dat uit eigen zak betalen.
Vroeg me al af wanneer dit argument zou komen. Jamie is nou niet bepaald het type dat bekend staat om haar duurzaamheid.
Al zou ze dat wel zijn, is het nog haar goed recht om haar huis te verbouwen naar hoe zij dat wil.
2 minuten
Ik vind het ook echt een leuk huis met die grote raampartijen en vide. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.
Ik begrijp volledig dat ze die vloer willen veranderen want ik vind hem ook vrij ‘kil’, tenzij je met warme materialen in het interieur zou werken. Dan kan het heel leuk zijn, denk ik.
Oeh echt een huis waar ik ook graag mee aan de slag zou gaan. Leuk voor hen!
Wel zonde van het dakterras. Je kan daar zoooo iets gezellig van maken. Maar goed, elk zijn smaak/voorkeuren.
Ik ga campagne voeren tegen de inflatie van het woord privilege.
Joh mogen ze er misschien ook hun eigen plek van maken als ze een huis aanschaffen? hoezo is het opeens raar om een koophuis te gaan verbouwen om er iets van te maken waar jij je thuis voelt
Maar niemand zegt toch dat ze dit niet mag, of dat ze het recht niet heeft dit te doen?
Ik vind het gewoon zo’n zonde van de energie en materialen dat ze zo veel dingen die er nog gloednieuw uitzien gaat vervangen. En gezien de urgentie van de klimaatcrisis en de rol die ons consumptiegedrag hier in het westen daarin speelt vind ik het helemaal niet zo raar om hier kritisch naar te kijken.
Maar ze vinden het niet mooi, dat is toch reden genoeg om het te vervangen? Ik neem aan dat ze het niet volgend jaar alweer om gaan gooien of weer ergens anders gaan wonen, dus met niet duurzaam zijn zal het wel wat meevallen. Moet je dan al die tijd dat je er woont tegen dingen aan blijven kijken die je lelijk vind? Ik vind dit wel een beetje spijkers op laag water zoeken eerlijk gezegd
Niet heel boeiend, maar ik zag in Bridget Maasland haar stories dat haar broer jarig is. Die kwam me nogal bekend voor en toen zag ik dat het Bryan, de ex van Roosmarijn, is. Nouja, vond het wel grappig.
Auditie doen om te mogen kamperen
Oh genieten hoop dat deze feuten ook ontgroend worden bij aankomst!! Kamperen moet je verdienen.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Je krijgt pas een deur na ketsen met de buurman!
Wat gênant