Vita voice BI-ZAR!!! Doe eeeeven normaal!!?
Heeft iemand een idee waar Rebecca is gebleven? Had zo veel zin in zwangerschapsvideoās etc. maar is sinds eind december nergens meer actief geweest. Heb ik iets gemist?
Oja nou je het zegtā¦ hoop dat het goed met haar gaat!
Ja klopt ik ging ooit oude vlogs terugkijken en Bridget zou haar meenemen naar de Televizierring (ofzo) maar toen was B ziek en mocht Roosmarijn met Olcay mee
Ze heeft gister nog wat geplaatst op TikTok dus denk dat ze gewoon een pauze neemtš¤·š¼āāļø Verder ook geen idee
Dat zag ik ook ja, maar daar was ze verder niet te zien ofzo dus dacht kan misschien ook oud zijn.
Ik ben zeker niet roomser dan de Paus, maar de regel die nĆ” āMaximaal 2 mensen per dag op bezoekā komt is āDe meeste besmettingen vinden in huiselijke kring plaats. Bedenk daarom goed of een bezoek noodzakelijk is.ā Dus ik vind het alsnog dom dat ze afspreken. Ja, ze missen elkaar. Ik mis mijn vrienden ook. Allemaal even doorbijten, des te eerder zijn we er vanaf.
Funfact: Het is altijd al zo een leipe sekte geweest waar je moest vechten voor een plekje. Hier zijn de beelden:
Vroeger was het een camping voor mensen met weinig geld uit de binnenstad voor wie het de enige manier was om een vakantie ābuitenā te hebben. Dus ja toen was het ook dringen om een plek maar dat heeft helemaal niks te maken met de yuppen die elkaar nu de tent uit vechten.
Ik geloof je direct, alleen verklaarde mijn stiefvader zojuist anders en liet hij me dit zien. Hij heeft familie gehad en een ex die ook op Bakkum stonden dus ik nam het maar voor waarheid aan.
Maargoed voor iedereen die wel eens eerdere posts over mijn stiefvader heeft meegekregen is het gewoon mijn fout en had ik beter moeten weten over zijn waarheden . Hij omschreef het als een stel Jordanezen die vroeger daar met hun goud liepen te pronken in het āKalverstraatjeā zoiets.
Tja wanneer je precies genoeg reden hebt moet iedereen voor zichzelf beslissen, het blijft ook gewoon een lastige balans.
Maar dat ze er (als de boel eenmaal vervangen is) nog jaren van zal genieten en niet volgend jaar wĆ©Ć©r alles om zal gooien vind ik op de grotere schaal niet echt een goed argument eerlijk gezegd. Dat zou nĆ³g erger zijn, maar wat er nu gebeurt vind ik ook al behoorlijk typisch voor onze huidige maatschappij. Namelijk dat we met zān allen gewoon ontzettend veel consumeren en dat er heel veel spullen die eigenlijk nog prima bruikbaar zijn toch weggegooid en vervangen worden.
En dat terwijl we voor al die spullen grondstoffen aan het uitputten zijn en met de productie ervan steeds maar meer broeikasgassen de lucht in blijven pompen, wat de leefbaarheid van de aarde voor de mensheid op een gegeven moment echt in gevaar zal brengen.
Edit: Ik doe zelf ook zeker niet alles goed en het is bovendien de vraag of we de verantwoordelijkheid voor zoān groot probleem bij de consument moeten neerleggen. Maar ik word er wel echt een beetje sip van als ik dan zoān filmpje zie waarin een vlogger een huis dat in perfecte staat is filmt en daar heel luchtig bij vertelt dat ze van alles wil wegdoen en vervangen.
Dit dachten we 10 maanden geleden ook, toen we lol hadden over 1 juno. Ik kan niet in hun hoofden kijken, ik weet niet hoe zij er mentaal aan toe zijn. Ik weet alleen dat Bonnie aangegeven heeft niet lekker in haar vel te zitten. Je weet niet wat voor anderen noodzakelijk is. Houden ze zich aan de richtlijnen? ja -> stoppen met zeiken.
Ik had hier een heel antwoord op getypt maar letās agree to disagree.
oooh is dit dat finse gezin die alleen maar wit dragen? wow al lang niet meer aan die mensen gedacht joh.
Het is wel zeiken om het zeiken vandaag. Bonnie en co die binnen de coronaregels iets afspreken, Jamie Li die aanpassingen wil doen aan haar huis. Nou nou wat erg allemaal.
Ja dat is die idd. Ik was haar vorige keer toen het over haar ging op het forum gaan volgen op insta en zo zie ik haar af en toe voorbijkomen in mijn feed, maar volg haar niet actief. Maar was even in shock door deze post, dacht eerst dat het haar dochter was met een kind.
https://www.instagram.com/p/CKPIBCMFKIA/?igshid=mw2m9gja6bcm
Waarom dat cursieve gedoeā¦
Zeiken om het zeiken, YW!
Waaauw! Ik zag ooit een morning routine van haar en ze droegen allemaal wit en een spijkerbroek en alle kids hadden vrij bijzondere namen maar ik kon haar nooit meer vinden!! Thank you.
Misschien nog 3 want dan heeft ze Omega 3