Nou, dan is er toch nog genoeg content die gratis beschikbaar is op Instagram en YouTube en kun je meedoen aan winacties om het topje van haar kerstboom te winnen.
Ik vind het juist bizar dat we het allemaal maar logisch vinden dat alles gratis moet zijn. Als zij dit wil aanbieden, prima, het is gewoon een extra product. Als mensen voor dit aanbod geld willen betalen, you do you, ik zie oprecht het probleem niet.
Fulltime vloggers staan ver van de realiteit en samenleving af, wordt weer eens bewezen haha. Maar hee, het loont want mensen willen dit zien
Oh gaan we nu gatekeepen wie er ondernemers genoemd mogen worden en wie niet? Ik wist dat deze opmerking gemaakt zou worden.
Waarom kijk jij haar nog? Je kan alleen maar negatieve dingen zeggen.
Ik snap ook dat ze het doet, wel makkelijk inkomsten genereren als er content op komt die ze “toch al had gemaakt” maar bijv. uit vlogs heeft geknipt, foto’s die ze al heeft gemaakt of voice memo’s naar vriendinnen.
Maar wel bijzonder inderdaad dat ze dit dan aankondigt net nadat ze een keer minder is gaan uploaden
Hahaha, nee. Communisme erbij halen gaat mij ook wat ver.
Ik denk dat je beautybeforebreakfast bedoelt? Ik geloof dat haar vriend Kenny heette.
Volgens mij kwam ze uit Limburg en werkte ze bij Ikea?
Edit: ik zie dat er nu ook een website met die naam is, maar dat is volgens mij iets anders.
Editedit: ik heb wel een oudere site teruggevonden beautybeforebreakfast.blogspot.com
Ze doet heel weinig samenwerkingen? Geloof dat ze er nu meer doet dan mevrouw verspon haha
Hahah damn ik wil ook fans van dit kaliber, zij gaat sowieso door het vuur voor Bonnie
Het is al goed bonbonnetje!
Misschien kan ik het beter anders verwoorden inderdaad; ze is natuurlijk ondernemer en op geld gericht, maar ze doet altijd alsof ze je gezellige buurmeisje en vriendelijke vriendin is en ze niet commercieel is. Maar dat is ze natuurlijk wel, dat moet inderdaad als je verder geen werk hebt en wel rekeningen moet betalen. Misschien dat dat me aan haar stoort.
Verder blijf ik lekker kijken, stukje irritainment waar ik wel van houd
Ja hierover geeft ze aan dat ze minder wilde vloggen, mede vanwege Corona en de sleur. Op haar betaalde kanaal wil ze video’s plaatsen die zich “minder voor YT lenen” en waar ze normaal niet aan toekomt (?) ben benieuwd wat voor dan
Dif zijn stiekem gewoon WimenTil onder een schuilnaam
Ik ben 4evah salty, maar eerst zeggen dat je minder upload want geen inspiratie meer en letterlijk 3 weken later komen met een mededeling dat je meer betaalde content wilt uploaden want * zoveel extra content * is natuurlijk gewoon bs? Beter had Bonnie vanaf het eerste moment eerlijk gezegd wat haar plan was? Ze is overduidelijk achter de schermen druk bezig geweest met haar kanaal op dit gebeid, met de naamsverandering e.d.
Bovendien denk ik dan “gaan al die 14-jarige meisjes al hun €5 zakgeld pm hierin stoppen?”
Niet dat alleen maar jonge meiden kijken (wel merendeel doelgroep denk ik), maar ik heb niet het idee dat haar volwassen doelgroep dit gaat doen?
- Ja
- Nee
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Ja dat imago gaat ze nu cashen, shit nu blijkt ze toch een ondernemer!!!
Nee, haar redenen om minder te vloggen zijn wel een beetje shady om daarna dit aan te kondigen. Mee eens!
Ik vind het helemaal prima als youtubers zoiets doen. Misschien geeft het ze in deze tijd ook meer inspi om ff wat betere content te maken. ( Nu niet dit stukje eruit halen en zeggen “Ja maar bonnie maakt toch helemaal geen slechte content!11!!” Het is corona iedereen zn vlog is nu kut)
Maar ik vind de manier waarop Bonnie het brengt een beetje gek. Ze zegt eigenlijk tegen mensen “Wil jij dr echt bij horen en alle ins en outs zien dan moet je betalen”
Ik vind zoals Bram het brengt veel beter. Want je betaald gewoon voor extras enzo niet om een familie lid te worden.
Ik zeg nergens dat Bonnie dit niet mag doen dus kom niet met dat loze argument por favor.
Familielid worden
Word jij de nieuwe Wil of Til (of hoe heten die ouders) betaal dan nu!
Mogen we dan ook op haar feesten komen?
Ze noemen die ene vriendin ook altijd hun kind toch?
Misschien mag je als kijker wel een kind van ze worden.