Dit is wel het moment om Concolor te claimen toch
En cumcolor voor onlyfans
Wat is de enkelbandjes truc?
Een eerder gebruikt Instagram account van naam veranderen en voor iets anders gebruiken zodat je alle volgens mee kan nemen. Wordt zo genoemd omdat een egf forummer dit deed met een account dat was aangemaakt om elkaar niet kwijt te raken als het egf werd opgeheven (dus veel volgers) en daarna begon ze er een webshop met enkelbandjes mee (en viel het het halve forum dus op dat ze ineens een enkelbandjes webshop volgden).
Hoop dat ik het zo kloppend navertel.
Nog steeds nachtmerries van.
Ja en volgens diegene was het haar vriendin die dat had gedaan toch? Geloofde alleen niemand.
Misschien komt ‘t omdat ik me eraan erger maar heb het idee dat ik iedere week een Instagrampost van Yara zie over hoe zij en haar vriend partners in business en life zijn en hoe ze zijn gaan samenwonen during pandemic en blabla. Nu weet ik het wel. Naja misschien ben ik gwn zuur
Haha je moet wat als er niks anders gebeurt in covid tijd lekker uitmelken van hetgeen wat je wél doet
Ik moet altijd zo lachen om die Graze spon van Bonnie. Nu ook weer van die stories en dat ze dan alles zo netjes op een bordje legt mmm genieten hoor
Ja haha ik kan me wel voorstellen dat je als influencer Graze spon aanneemt maar het is nogal moeilijk te verkopen dat je er echt enthousiast over bent. Ik heb nooit dat ik zo’n box zie en denk mmm lekker, en ik associeer het ook niet met verwennerij. Meer met een kantine-snack ofzo
Nee ze noemt het ook steeds Snack maar ik vind het totaal geen snack. En je ziet het haar ook nooit ‘snacken’ in de vlog ofzo
Een tijd terug gebruikte Bonnie dat woord toch steeds, maar dan gewoon als ze iets gingen eten. “snacken en shoppen!” “zo hard gesnackt” “snacken in Friesland!”
Volgens mij doet ze dat nu niet meer zo.
Haha je hoort haar ook zo zeggen ‘ben je nu aan het filmen of?’ bij die ‘snack’ scène achter de pc.
Ik trek die graze spon ook slecht . Paar zoutjes en chocola in een plastic verpakking." Siiick echt heerlijk, zoet en zout gemixt!!!"
Ik heb nog een irritainment ten top gevonden, de podcast van Alwin en Bradley (en nu met Lisa). Oke ik ben een beetje laat dus misschien is het al besproken, maar man man wat trek ik die Bradley slecht . Hij lacht keihard om zijn eigen grappen, probeert steeds iets onaardigs/seksistisch/kinderachtig over de anderen te zeggen, presenteert semi intelligente feiten over het onderwerp. Echt, Lisa en Alwin steigen honderdduizend keer boven hem uit (en ik heb ook al nooit zo’n hoge pet op van Allie, kun je nagaan!)
Hahahaha ja die Bradley is echt extreem irritant dan valt Alwin minder op
Het lijkt me dus echt leuk als je de vriendin van Alwin bent en je kan assisteren in al die food videos
Soms zou ik willen dat ik een YouTube was. Dat ik gewoon producten kan vergelijken, blind verschillende merken cola proeven of andere gekke snacks proberen en dat dan gewoon je werk is.
Die foto die tien deelt kwam ik zovaak tegen op instagram en werd daar echt misselijk van telkens die buik. Toen heb ik die chick geblokkeerd en nu deelt zij hem
Omg Eefje Wentelteefje, ik was het bestaan hiervan vergeten
Jaa moet zeggen dat ik dit nummer ook weer vergetrn was. Maar nu zit het al dagen in mn hoofd.