Zal ik mn insta ook veranderen in By(e) Conny
Edit: is al in gebruik hahaha.
Zal ik mn insta ook veranderen in By(e) Conny
Edit: is al in gebruik hahaha.
Ja niet zo raar ook, iedereen zit het grootste deel van zān tijd thuis tegenwoordig dus dan wil je er ook wat van maken natuurlijk.
Haar logo heeft een lampje, zou wel bij interieur kanaal passen.
Mag hopen van niet, met al die desenio posters aan de muur heb je imo niet echt een eigen smaak. Is meer een ikea muur
Ik denk ook omdat Bonnie zoān hoge engagement heeft wat betreft haar kijkers dat zoān naamsverandering wel goed gaat. Heb toch altijd het idee gehad dat Deniseās kijkers minder trouw waren en vooral via Furtjuh bij haar terecht waren gekomen, en dat het daarom ook sneller weer over met de populariteit kan zijn. En dat zoān naamsverandering dan net het laatste stapje van een inkakker qua kijkers kan zijn
AKA half Nederland.
Ben ik echt de enige die zich TOTAAAL niet druk maakt over de ground breaking life changing naamsverandering van Bonnie? Wat maakt het uit?
Nee niemand maakt zich druk
Als je alles leest leer je dat je zeker niet de enige bent die zich TOTAAAL niet druk erover maakt.
Het gaat er al de hele middag over. We raken er niet over uitgepraatā:joy: Kunnen we het hebben over de nieuwe krabpaal?
Nee want die word pas in de volgende vlog uitgebreid besproken!
Hahahaha. Wat een cliffhanger! Ik zet een wekker voor de vlog.
"Ik heb groot nieuws, jullie hebben het MISSCHIEN al voorbij zien komen insert flashback clip. Maar ik heb dus voor de kattenā¦
ā¦
EEN NIEUWE KRABPAAL GEKOCHT.
Ja, zoals ik eerder al zei ziet het er verschrikkelijk uit in ons interieur, maar zonder deze nieuwe krabpaal zou Sjakie zijn klauwen zetten in mijn paasdecoratie en dat wil ik gewoon niet.
Gifje van Bonnieās ouders die met hun ogen rollen
Zou wel grappig zijn als dat zo is, ze heeft vroeger ook een instagramkanaal aangemaakt ātips voor je huisā, waarin ze tips gaf over goedkope spulletjes maar na iets van 15 posts was ze ermee gestopt.
Ik kan me alleen niet goed voorstellen wat ze ermee zou doen als haar eigen huis klaar is (wat toch ongeveer al zo is?). Ik zie haar niet echt de huizen van andere mensen stylen of zo.
Oh ja nu je het zegt, dat kan wel kloppen?
Die podcasts van heel veel influencers die mee gingen met de hype zijn sowieso gestopt volgens mij? Bonnie, Diana, Jennieā¦
Ik kreeg pas ook deze video aanbevolen, daar is volgens mij ook maar Ć©Ć©n aflevering van verschenen?
Wel grappig om dat soort dingen dan terug te zien, die vergeet je ook weer snel.
Volgens mij ging Diana ook ābook clubā videoās maken maar heeft ze er toen ook maar Ć©Ć©n gedaan, dat vond ik wel zonde.
Welke naam vind je leuker/beter bij Bonnie passen?
0 stemmers
Maak er belconny van en dan huis met balkon in je bio
Ik heb een balkon!
Wat een content kan ik dan maken joh.
Heb me meteen bij monica gemeld, die heeft net een instastorie gemaakt over commercieel gaan met je insta.
@Skadi ook al in gebruik helaas.
balkontent
Haha schuldig aan de curry! Ik zoek altijd zo jouw recept terug!