Haha ik had t opgezocht net, maar ben het nu alweer kwijt
Zeker geinfluenced door Jessie jazz.
Ik wil deze rakkers aanraden. Oke hun videos zijn wat oud haha maar lof dit format. Ze hebben elke keer een thema waar ze een outfit bij moeten zoeken en een van hen wint dan
Ben jij al die tijd al Willemijn?
Ik vind die naamswijziging van Bonnie ook niet zo geslaagd, maar ik kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment echt klaar bent met een naam als je al een lange tijd het gevoel hebt dat het niet echt meer bij je past. Ik ben wel benieuwd wat voor invloed het heeft op de views
Ja zeker als je hoort dat het bij Denise toch wel mis gegaan, te hopen dat dat bij Bonnie niet gebeurt.
Ik denk dat het wel beter was geweest als ze die naamswijziging vlak voor de verhuis had gedaan, omdat ze toen ook een hoop nieuwe kijkers heeft getrokken. Maar toen zal ze de naam nog niet geweten hebbenâŠ
Nee hallo, was een proces van 2 jaar waar ze pas even rustig voor kon zitten en besluit nemen na de verhuisvlogs!
sorry
En ik maar denken dat ze color heette!!!
Als ik bonnie zoek typ ik gewoon bonnie in. Dan vind ik dr ook.
Echt een gemiste kans voor de intro! haha
Hoe lang laat Bonnie 'net een â30 huis gekochtâ in haar Instagram bio staan? Lol.
Straks wordt het; âeigenaar jaren '30 huisâ
Echt, ik snap die hype niet. Authentieke details zijn leuk, maar die koude enkelglas glas in lood ramen met nul figuur er in zullen wel hip zijn. En kapotte kozijnen. Leuke hoekjes of balken of wat dan ook vind ik altijd wel leuk in een huis, maar 9/10 keer is het gewoon oude tochtige meuk wat mensen kopen.
Maar ik ben dan ook een 'jaren â10 huis eigenaarâ
Is dit familie van Rapper Sjors?
Nee dit is de legendarische janjankarelkees. Van eefje wentelteefje
Hahahahaha ik had net een slok thee in mân mond, stik bekant
Ramen met nul figuur erin?
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen.
Ik zei BONcolor
Maar ze zegt zelf bonCOLOR
Dat is ook heel anders